På ett sätt skönt att inte vara ensamJag är PRECIS likadan....
Men varför är man såhär?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På ett sätt skönt att inte vara ensamJag är PRECIS likadan....
Man är orolig för att göra "fel", tror jag? Att folk ska tycka att man uppför sig konstigt? Det har dock blivit BÄTTRE för mig med åren. Nu som 50+ bryr jag mig lite mindre om vad folk tänker om mig....På ett sätt skönt att inte vara ensam
Men varför är man såhär?!
Jo, men faktiskt! Det har blivit bättre för mig med. Men ibland tappar jag fattningen helt. Möjligt pga att jag tycker om den här personen väldigt mycketMan är orolig för att göra "fel", tror jag? Att folk ska tycka att man uppför sig konstigt? Det har dock blivit BÄTTRE för mig med åren. Nu som 50+ bryr jag mig lite mindre om vad folk tänker om mig....
Insåg just att jag skriver precis lika gulliga saker till min andra kollega utan att få ångest. Så, det handlar ju bara om att jag vet att jag har känslor för henne. Om jag inte hade det, hade det inte alls varit ett konstigt sms. För jag skrev bara typ ”trevlig helg, försök var lite ledig nu du också” - inte ”Jag älskar dig och önskar du var här”Mig själv! Skickade ett sms och önskade trevlig helg. Men har inte fått något svar. Och nu tänker jag att det var dumt. HUR KAN DET ENS VARA DUMT? Orkar inte med mig själv
På samma tema: sådana som luktar riktigt illa!! "Här, vi vill ABSOLUT att du tar handsprit innan och efter du gått in/ut i affären/tar sallad/osv, men vi väljer världens billigaste sunkskit som luktar skitilla och klibbar mest så ABSOLUT INGEN vill använda det ändå!"AlkoGEL!!
Vissa butiker har gel som aldrig torkar helt utan sitter som ett kladdigt lager på händerna. Jag fastnar i allt jag tar i
Varför inte bara använda normal vanlig sprit??
NeejNär man är så trött och disträ att man häller diskmedel istället för chilisås på pastan
Det lät brutaltMitt balsam attackerade mig i duschen. Börjar redan få ett rejält blåmärke å kan knappt gå.
Hur stor var den flaskan.... ???Mitt balsam attackerade mig i duschen. Börjar redan få ett rejält blåmärke å kan knappt gå.
1 liter, med stenhård pip som man klämmer ut balsamet ur. Står självklart upp och ner på grund av segflytande...Hur stor var den flaskan.... ???