Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man är orolig för att göra "fel", tror jag? Att folk ska tycka att man uppför sig konstigt? Det har dock blivit BÄTTRE för mig med åren. Nu som 50+ bryr jag mig lite mindre om vad folk tänker om mig.... :)
Jo, men faktiskt! Det har blivit bättre för mig med. Men ibland tappar jag fattningen helt. Möjligt pga att jag tycker om den här personen väldigt mycket :bag:

Det är ju inte särskilt troligt att personen kommer bli arg och typ:

”Jag kan inte umgås med dig mer för du skickade ett sms till mig och önskade mig trevlig helg! Sen sa jag att jag gillade att du ritade ett hjärta på min post, men nu har du gjort för många! Det här håller inte!!” :mad:

Men det är så min hjärna tänker. Är man 15 år igen eller? 🤦‍♀️
 
Jag har länge funderat över vilka gardiner jag ska ha i vardagsrummet sedan jag äntligen hittade tavlor jag gillade. Till sist kom jag idag på att jag glömt bort ett par och de skulle passa perfekt! Då är det bara den detaljen att det är för få längder, behöver minst 4, och var flera år sen jag köpte dem så finns inte kvar på affären. Så jag behöver liks köpa nya gardiner :meh:
 
Stör mig något enormt på att sonens karateklubb inte tillhandahåller bälten. Så varje gång han graderar så måste jag försöka hitta ett nytt i rätt färg (hans slöa far kan såklart aldrig ens försöka, han har inte lagt en krona på karaten)och vänta på att få hem det. Nu blev det tydligen fel bälte så det var för hårt, för kort och som jag förstod det på sonen, ett jydobälte och inte karate. Suck.
 
Mig själv! Skickade ett sms och önskade trevlig helg. Men har inte fått något svar. Och nu tänker jag att det var dumt. HUR KAN DET ENS VARA DUMT? Orkar inte med mig själv :arghh:
Insåg just att jag skriver precis lika gulliga saker till min andra kollega utan att få ångest. Så, det handlar ju bara om att jag vet att jag har känslor för henne. Om jag inte hade det, hade det inte alls varit ett konstigt sms. För jag skrev bara typ ”trevlig helg, försök var lite ledig nu du också” - inte ”Jag älskar dig och önskar du var här” 🙃

Get a grip Cambodia! :banghead:
 
Hundar i stallet, de stör egentligen inte för då hade de inte fått vara i stallet. Men av någon anledning stör jag mig :arghh:
 
AlkoGEL!! :rage:
Vissa butiker har gel som aldrig torkar helt utan sitter som ett kladdigt lager på händerna. Jag fastnar i allt jag tar i

Varför inte bara använda normal vanlig sprit??
På samma tema: sådana som luktar riktigt illa!! "Här, vi vill ABSOLUT att du tar handsprit innan och efter du gått in/ut i affären/tar sallad/osv, men vi väljer världens billigaste sunkskit som luktar skitilla och klibbar mest så ABSOLUT INGEN vill använda det ändå!"

Bra jobbat, typ.
 
Jag stör mig på att jag, för andra veckan i rad, inte har orkat ta tag i att dels åka till tippen och slänga lite kartonger och lite skräp, dels åkt till second hand för att lämna in 5-6 lådor med saker jag inte behöver mer och dels inte orkat bära ner 4 lådor i källaren igen. Och... inte orkat ta tag i hur där ser ut, såg att där är lite säckar med kläder och filtar som ska sorteras.

Jag måste orka, men orkar inte. i dag sorterade jag dock sista lådan här uppe i alla fall, hurra för mig..... Eller ja, bland lådorna som burits upp från förrådet alltså, har ju lite i en garderob här med...

Jag vill göra det så jag blir klar men orkar inte fixa det själv så det tar en evig tid ju!
 
Mitt kök ser ut som ett slakteri 😑
Dottern släntrade in, konstaterade "det ser ut som om du dödat någon", tog ett äpple och släntrade ut igen.
Jag har alltså kokat sylt. På röda bär.
Undrar mest vem som ska städa nu 🥴 Och stör mig på att det är jag.
 
Drottningen, drottningen, drottningen, drottningen. Som om det inte fanns något annat i världen - hon har nu skeppats runt i länderna i över SEX timmars direktsändning i princip varje dag. Visst kan hon få landa i jorden nu och vila i frid så att skattepengarna kan gå någon annanstans?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 021
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 701
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 269
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp