Igår var jag väldigt irriterad på allt och en massa retliga småsaker hände, t.ex. tappade kökshandduken +två gånger, penna trillade ner på golvet, fjärrkontrollen bråkade och trillade ner på golvet den också, tomma petflaskor trillade ner på golvet, tappade tabletter när jag fyllde dosetten, kasse med returförpackningar välte. Plus några saker till.
Svor nog mer än jag normalt gör på ett helt år.
Idag stör jag mig på min säng. Har två bäddmadrasser och den undre halkade snett så fick dra i den men då blev det ett veck så nu är det en kulle på sängen och i huvudänden har den övre madrassen rullats upp i hörnen.
Lakanet sitter fast med lakansremmar/spännen. Eller satt fast, för ena lossnade på ena sidan och andra lossnade på andra sidan.
Känns som att om jag ska rätta till allt så kan jag lika väl bädda rent också. Bläää! Bökigt.
Svor nog mer än jag normalt gör på ett helt år.
Idag stör jag mig på min säng. Har två bäddmadrasser och den undre halkade snett så fick dra i den men då blev det ett veck så nu är det en kulle på sängen och i huvudänden har den övre madrassen rullats upp i hörnen.
Lakanet sitter fast med lakansremmar/spännen. Eller satt fast, för ena lossnade på ena sidan och andra lossnade på andra sidan.
Känns som att om jag ska rätta till allt så kan jag lika väl bädda rent också. Bläää! Bökigt.