Ja men jag försöker tänka så också!!! Tusen tack för peppningen Buke är verkligen bäst!!!!!!!Ändå bättre än alternativen (ingen har dött av snus)
Hejja på *pepp pepp* - du är stark!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men jag försöker tänka så också!!! Tusen tack för peppningen Buke är verkligen bäst!!!!!!!Ändå bättre än alternativen (ingen har dött av snus)
Hejja på *pepp pepp* - du är stark!
Jag kan va med!
Projektanställning?Jag tänker att idén är mycket god men att det faller på att du inte är anställd i min myndighet
Måste hen vara anställd eller räcker med att "vara där".Jag tänker att idén är mycket god men att det faller på att du inte är anställd i min myndighet
Måste hen vara anställd eller räcker med att "vara där".
Det borde ju gå att fixa
Men äsch då. Hen kunde ha fått en lite längre semester där samtidigt. Full-service!Måste vara anställd och medlem i en lokal idrottsförening ansluten till vårt centralförbund
Samma med en bekant som sa att folk som röstar rött borde få hemorrojder. Men sure, det är the woke left som är kränkta snowflakes Hon rök också, vill ha lite högre nivå än så.En bekant delar massa politisk smörja på Facebook (typ att det är MPs fel att elen är dyr och sånt). Jag kunde inte hålla mig utan svarade att det är fascinerande hur ett så litet parti kan ha sån internationell makt.
Nu stör jag mig på att bekanten gick totalt bananas och började kalla mig en massa olämpliga saker. Jag blev förvånad, hen har alltid varit så trevlig irl.
Nu plockade jag bort hen från min vänlista.
Översatt? Ser för ofta att det översätts helt uppåt väggarna. UK till England osv."Hon la tummen över England på kartan och kunde täcka nästan allt, utom Cornwall och Yttre Hebriderna".
Yttre Hebriderna tillhör då alltså Skottland och/eller Storbritannien, inte England. Det kan man ju tycka att en brittisk författare borde ha koll på (och helst en icke-brittisk författare också).
Jag funderade på det men tänkte att så illa kan det väl inte vara ändå? Fast i och för sig vore det nog värre om det var den brittiska författaren som skrivit fel, nu när jag tänker efter. Jaja, urdåligt hursomhelst!Översatt? Ser för ofta att det översätts helt uppåt väggarna. UK till England osv.
Är kartan väldigt, väldigt liten?Jag funderade på det men tänkte att så illa kan det väl inte vara ändå? Fast i och för sig vore det nog värre om det var den brittiska författaren som skrivit fel, nu när jag tänker efter. Jaja, urdåligt hursomhelst!
Innan jag läste din kommentar under såg jag för mig något anekdotiskt sammanhang med statschefer för x hundra år sedan som typ pekar ut "detta land ska jag regera över" utan att ha direkt pejl på vad det motsvarar för verklighet där utanför kartan. Så för att tummen är för stor/kartan för liten kommer alltså en massa mer än landet inom Englands gränser med på köpet och då är det naturligtvis kungens tumme som gäller först. Samtidigt som det ger en halvmytisk förklaring till varför det blir som det brukar vara, att utkanterna består av egensinniga lokalbor som inte ger så mycket för centralmaktens ord."Hon la tummen över England på kartan och kunde täcka nästan allt, utom Cornwall och Yttre Hebriderna".
Yttre Hebriderna tillhör då alltså Skottland och/eller Storbritannien, inte England. Det kan man ju tycka att en brittisk författare borde ha koll på (och helst en icke-brittisk författare också).
Ta in mig som konsult för jag har F-skatt ocksåJag tänker att idén är mycket god men att det faller på att du inte är anställd i min myndighet
men va fasen...Måste vara anställd och medlem i en lokal idrottsförening ansluten till vårt centralförbund