Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att jag sjukskrivit mig för att jag mår skit och ändå ligger här med dåligt samvete för att jag inte jobbar.
Inte bara en propp som gått då?Vår tvättmaskin verkar ha dött! Jag har dock en till tvättmaskin hos föräldrarna, men att få den på plats känns som ett jobb jag inte orkar med just nu.
Hmm, kan helt klart vara värt att kolla upp! Inget ser konstigt ut i proppskåpet, men en gång när strömmen gick tidigare i år så var man tvungen att fixa något i källaren för att få igång allt i lägenheten.Inte bara en propp som gått då?
Min tvättmaskin var nämligen död en dag, och visade sig vara någon propp i huvudskåpet som var nere i porten som gått. Den byttes och sen var allt igång igen.Hmm, kan helt klart vara värt att kolla upp! Inget ser konstigt ut i proppskåpet, men en gång när strömmen gick tidigare i år så var man tvungen att fixa något i källaren för att få igång allt i lägenheten.
Sockerkick? Fast det är väl bättre än olagliga droger?Jag stör mig på att jag börjat trycka i mig mängder med glass
Bara för det ska jag åka och köpa glass tror jag! Dumma dig!Jag stör mig på att jag börjat trycka i mig mängder med glass
Glass är ca 1 000 000 gånger bättre än droger dock och säkert godare, rent smakmässigtJag stör mig på att jag börjat trycka i mig mängder med glass
Tänkte att surfa är väl ändå något en gör ute i naturen, strongt att hålla på med det även in på hösten! Sen föll poletten nerJag surfar så mycket att det brukar bränna i ögonen och rinna. Vill surfa mindre och vara ute i naturen i stället men det är så bekvämt hemma med internet och tv.
Jaha, så ni vill inte ha pappersfaktura? Då får ni logga in här i kundportalen och hämta fakturorna själva. E-faktura? Nej, men vi kan skicka fakturorna på pdf i lösenordsskyddat mail.Dagens andra jobbstörning är bara tre bokstäver - UPS. Detta speditionsföretag som envist biter sig kvar i 1900-talets början i allt de företar sig, visar gång på gång att de är tydligt sämst i klassen. På riktigt, empirin över uteblivna upphämtningar, uteblivna aviseringar, felleveranser etc är närmast komisk och sätter UPS i en alldeles egen nivå av uselhet.
Ja men vi får tänka så så blir det hela tusen gånger med acceptabeltGlass är ca 1 000 000 gånger bättre än droger dock och säkert godare, rent smakmässigt
Fraktsedel för paketet som ska hämtas? Behövs inte, det har budet med sig och sätter på. Hur budet vet vilket paket som skall vart? Öh... "det vet budet".Jaha, så ni vill inte ha pappersfaktura? Då får ni logga in här i kundportalen och hämta fakturorna själva. E-faktura? Nej, men vi kan skicka fakturorna på pdf i lösenordsskyddat mail.
(Vi vill bara få in fakturorna direkt i systemet utan att behöva hantera dom manuellt, det klarar nästan alla leverantörer av. Men inte UPS, fullkomligt hopplösa)