Haha! Kanske det..Årets julklapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Kanske det..Årets julklapp
Eller, de som kör 80 på 100-sträcka. Jag väntade länge på att hen skulle gasa upp, men då hen inte gjorde det så började jag omkörning i 100km/h. Precis då jag kommer upp bredvid börjar hen gasa. Mer och mer och mer och sen börjar de komma bilar emot och jag fick verkligen tvinga tillbaka mig i egen fil. Fy satan vilken idiot! Hen körde alltså först 80 och då jag kör om gasar hen upp till 120.Folk som kör om i snigelfart. Ja, det är 100 men snälla kör lite fortare så fler hinner om.
Alltså detta!!!! Varför gör folk så? Händer mig typ hela tiden!Eller, de som kör 80 på 100-sträcka. Jag väntade länge på att hen skulle gasa upp, men då hen inte gjorde det så började jag omkörning i 100km/h. Precis då jag kommer upp bredvid börjar hen gasa. Mer och mer och mer och sen börjar de komma bilar emot och jag fick verkligen tvinga tillbaka mig i egen fil. Fy satan vilken idiot! Hen körde alltså först 80 och då jag kör om gasar hen upp till 120.
Tror du har rätt att avbryta/annullera ordern om de inte kan leverera inom utlovad tid.Är så SUR på Kronans apotek att jag postar min (första ever, i livet) negativa nätrecension här också:
Beställde produkter från nätet 2 sep, samtliga fanns i lager. Efter en vecka mailar kundtjänst om att en produkt hade felaktigt lagerstatus och därmed inte fanns i lager. Ok, tar bort den från beställningen. Nu 10 dgr senare är paketet fortfarande inte skickat (innehåller födelsedagspresenter) och kundtjänst gör ingenting för att snabba på processen utan har erbjudit mig en 50 kr rabattcheck på nästa köp. Inte helt klipskt av dem att förutsätta att det blir ett nästa köp
Tror du har rätt att avbryta/annullera ordern om de inte kan leverera inom utlovad tid.
Kolla på hallå konsuments hemsida.
Har också haft problem med dem, fick fel vara men de påstår att det är den jag beställt. Brukar alltid ta skärmbild när jag handlar på nätet men gjorde tyvärr inte det denna gång så kan inte bevisa att jag har rätt.
Men asså, vad är det för konstiga grejer du beställer egentligen?Alla produkter fanns i lager när jag beställde, noggrann med det. I torsdags skickade de mail om att en produkts lagerstatus var felaktig MEN VET DU VAD! Svaret på mitt mail från igår när jag krävde att ordern liksom skulle skickas någon gång kom imorse - och nu är det TVÅ produkter TILL som inte finns i lager Vilka pajasar
Men asså, vad är det för konstiga grejer du beställer egentligen?
Så de innehåller inte unobtainium då?Helt vanlig hudvård (två fuktkrämer och en rengöring) från La Roche Posay, inget konstigt alls
Så de innehåller inte unobtainium då?
Jag fastnade en gång med klacken under en svängdörr som var för trång/snurrade för snabbt och rev bort bakre delen av sulan från skon.Dörren till ett köpcentrum var onödigt hög och körde därför över min fot. Förutom att det gjorde uschligt ont så fick den fina skon märken från dörren
ELLER HUUUUUR!!!Personer som vägrar använda konceptet mejltrådar utan startar ett nytt mejl som svar...