Och nu stör jag mig på att jag har 35 mil till Malmö och därför inte kan hänga på lite spontantHittade en vän! (Men spritter det i dansbenen på nån bukare så kan man peta på mig ändå!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu stör jag mig på att jag har 35 mil till Malmö och därför inte kan hänga på lite spontantHittade en vän! (Men spritter det i dansbenen på nån bukare så kan man peta på mig ändå!)
Trist! Men vi är med digStör mig på att jag måste ligga i en säng och vänta. Fick mat vid 18.30 och sen ska jag fasta i minst sex timmar innan ev action Alltså är allt ovisst fortfarande
Finns en tv med ettan, tvåan och fyran...
Tålamod är inte min bästa gren
Håller tummarna för att det går vägen! Har det varit så här nära någon gång förut?Stör mig på att jag måste ligga i en säng och vänta. Fick mat vid 18.30 och sen ska jag fasta i minst sex timmar innan ev action Alltså är allt ovisst fortfarande
Finns en tv med ettan, tvåan och fyran...
Tålamod är inte min bästa gren
Nej den här gången har jag gått längre än tidigareHåller tummarna för att det går vägen! Har det varit så här nära någon gång förut?
Så länge du är kvar är allt positivt. Slänger de ut dig kommer bukemaffian att ge dem onda ögat.Nej den här gången har jag gått längre än tidigare
JaSå länge du är kvar är allt positivt. Slänger de ut dig kommer bukemaffian att ge dem onda ögat.
För att ungen fyller 19 har jag för mig, vanligtvis en gång per år men så blev det ett brott där pga det. Inget konstigare än så, men inte mycket hinner förändras.Men, varför måste du ansöka så ofta? En gång per år sökte jag när jag hade BB. Bostadstillägg behöver man konstigt nog bara söka en gång.
Tror jag har en sån liggande från då jag o exet bodde utan wifi. Ska letaKan jag få pm med vilken sort. Mitt wifi räcker inte ens i huset.
Hittar jag min så är den gratis till den mest behövande.Gärna mig med
Aha, det förklarar saken.För att ungen fyller 19 har jag för mig, vanligtvis en gång per år men så blev det ett brott där pga det. Inget konstigare än så, men inte mycket hinner förändras.
Men det är väl bara att säga nej? Förstår inte problemet.Exakt det är just det jag vill undvika, det jobbiga. Men skönt när man väl kommit över det
Fortsättning nu med kommentar från en de påhejande "det får han ta" (han=min kusin). Och så tycker de att det är konstigt att vi inte är sociala? Jag har några väldigt simpla regler som gäller precis alla, även äldre släktingar, och följs de inte tänker jag inte närvara. Men det är självklart bara jag som är osocial då... varsegod, kalla mig det då.Folk (släktingar...) som tycker att det är roligt att ta kort på dem som inte vill. Extra roligt när vi båda är tonåringar och antagligen en ursäkt till att det inte är på allvar. Nej, jag vill inte att man tar kort på mig och kommer helt sonika lämna rummet. Ser inte att det har med åldern att göra
Varför är det så svårt att respektera andra människor oavsett ålder?
Gränssättande är inte osocialt. Att överskrida folks gränser kan däremot vara direkt antisocialt. Heja er som sätter gränser!Fortsättning nu med kommentar från en de påhejande "det får han ta" (han=min kusin). Och så tycker de att det är konstigt att vi inte är sociala? Jag har några väldigt simpla regler som gäller precis alla, även äldre släktingar, och följs de inte tänker jag inte närvara. Men det är självklart bara jag som är osocial då... varsegod, kalla mig det då.
Jag har lyckats fixa flytt och eftersändning så jag fick mäklarens skrytbrev för min gamla lägenhet eftersänt till nya lägenheten 30 mil bort. Bortsett från att jag ju redan visste att hen sålt lägenheten så hade jag lite roligt åt att den kallades "i ditt område".Haha ja men precis! Det var dessutom han som sålde lägenheten jag bor i nu så antar att alla andra fick ett skrytbrev då med.