Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får samma reklam! Och här samma två punkter som du, varken intresserad av unga tjejer eller Gudsbejakande.
Jag får sedan en tid ofta reklam för väldigt dyra kläder.
Screenshot_20220716-124441.webp


Alltså jag tycker att de är ganska häftiga men det blir väldigt fel eftersom skorna kostar mer per par än jag vill spendera per månad, och den dyraste jackans pris kan jag leva på i över ett halvår. Tillhör inte målgruppen. :p
 
Jag vet inte riktigt vilken den vanligaste reklamen för mig är, men jag tycker att jag ofta ser de där konstiga och äckliga bilderna på diverse fysiska problem och det som - tydligen - ska bota dem. Mig veterligen är det verkligen inget jag i normalfall googlar på.... :D
 
Har du testat nasonex? Det brukar hjälpa mot allergi bättre än andra nässpray och snäll mot slemhinnorna.
Den är inte snäll mot slemhinnorna …

Ur fass.se
”Bensalkoniumklorid kan orsaka irritation eller svullnad inuti näsan, särskilt vid längre tids användning av läkemedlet.

Bensalkoniumklorid används i saneringsvätskor för husfasader och -tak.
 
Alla som stör sig på Farfetchreklamerna gör att jag stör mig på att jag inte får se dem. Det var ju i MIN tråd det länkades till Farfetch till MIG:mad:

...själv får jag bara massa reklam om grävmaskiner och monstertruckar och annat trist.
 
Alla som stör sig på Farfetchreklamerna gör att jag stör mig på att jag inte får se dem. Det var ju i MIN tråd det länkades till Farfetch till MIG:mad:

...själv får jag bara massa reklam om grävmaskiner och monstertruckar och annat trist.
Men du hänger ju å andra sidan redan på Farfetch.

Själv är jag snillet som försökte klicka på ett par skor i någons screenshot av reklamen 🤓 Till mitt försvar skedde åtminstone endast ett sådant (fruktlöst) försök.
 
Men du hänger ju å andra sidan redan på Farfetch.

Själv är jag snillet som försökte klicka på ett par skor i någons screenshot av reklamen 🤓 Till mitt försvar skedde åtminstone endast ett sådant (fruktlöst) försök.
Ah, ja, men då borde reklamalgoritmen veta att jag redan spenderat alla mina pengar på märkeskläder och inte har en enda krona kvar till grävmaskiner och monstertruckar:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 251
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 048
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 702
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 343
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Löptik
  • Forl kostnad?
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp