Jag ser mest en annons med en stor räkmackaStör mig på att buke annonserar en kristen dehtingapp
1. Jag är inte sugen på att dejta unga tjejer
2. Jag är ateist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser mest en annons med en stor räkmackaStör mig på att buke annonserar en kristen dehtingapp
2. Jag är ateist
Jag får samma reklam! Och här samma två punkter som du, varken intresserad av unga tjejer eller Gudsbejakande.Stör mig på att buke annonserar en kristen dehtingapp
2. Jag är ateist
Jag får sedan en tid ofta reklam för väldigt dyra kläder.Jag får samma reklam! Och här samma två punkter som du, varken intresserad av unga tjejer eller Gudsbejakande.
Jag har reklam där det står; Chasing the sun.Stör mig på att buke annonserar en kristen dehtingapp
2. Jag är ateist
Den är inte snäll mot slemhinnorna …Har du testat nasonex? Det brukar hjälpa mot allergi bättre än andra nässpray och snäll mot slemhinnorna.
Att jag har blödningar
Äter ju piller för att slippa.
Men ibland blir det genombrottsblödningar
Jag fick nog nu och mailade SVT. Vill någon ta del av mailet och skicka något liknande så skicka pm
Bokstavligen exakt när jag läste detta drog Spotify igång Chasing The Sun av Zebrahead, wtfJag har reklam där det står; Chasing the sun.
Har en sjukdom som gör mig allergisk mot sol och värme.
Det låter inte kul....men vad är en hörngräsklippare ??hörngräsklippare
Det låter inte kul....men vad är en hörngräsklippare ??
Det låter inte kul....men vad är en hörngräsklippare ??
Ingen aning..... Jag har bara erfarenhet av vanliga gräsklippare.....En sån som man klipper gräs i hörn med. Heter säkert nåt annat
Jag med @CetaHon AVBRYTER ju dessutom expertkommentatorerna och pratar överlag alldeles för mycket. Stör mig dessutom på att hon kommenterar saker som hon uppenbarligen inte har kunskap att bedöma. Tar också gärna del av mail!
Men du hänger ju å andra sidan redan på Farfetch.Alla som stör sig på Farfetchreklamerna gör att jag stör mig på att jag inte får se dem. Det var ju i MIN tråd det länkades till Farfetch till MIG
...själv får jag bara massa reklam om grävmaskiner och monstertruckar och annat trist.
Ah, ja, men då borde reklamalgoritmen veta att jag redan spenderat alla mina pengar på märkeskläder och inte har en enda krona kvar till grävmaskiner och monstertruckarMen du hänger ju å andra sidan redan på Farfetch.
Själv är jag snillet som försökte klicka på ett par skor i någons screenshot av reklamen Till mitt försvar skedde åtminstone endast ett sådant (fruktlöst) försök.
Eller så har den fått ta del av en ny, modifierad version av Maslows behovspyramid, där grävmaskiner ligger steget ovanför Stella McCartneys Falabellaväska?Ah, ja, men då borde reklamalgoritmen veta att jag redan spenderat alla mina pengar på märkeskläder och inte har en enda krona kvar till grävmaskiner och monstertruckar