Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varning för utbrott men ALLA JÄVLA VÄGARBETEN OCH RENOVERINGAR JAG KOMMER BÖRJA KASTA RUTTNA TOMATER GENOM FÖNSTRET SNART. Vid förra lägenheten två gator ner grävde de upp gatan fyra gånger under de två år som vi bodde där. Nu har de stått och sågat stenplattor utanför mitt fönster halva förra sommaren då de byggde ett cykelställ och därmed byggde ut trottoaren. När de äntligen var klara så drar ljudet igång igen, tittar ut och de sågar upp asfalten. När de vägarbetet var klart hör jag hur det sågas stenplattor igen, tydligen en affärslokal här nedanför som totalrenoverade. När det var klart hör jag hur det sågas stenplattor igen för ett par veckor sen, ännu ett cykelställ?! Nu har det sågats plattor varenda dag i flera veckor, och PRECIS NU när dottern PRECIS HÅLLER PÅ ATT SOMNA så drar nåt igång igen?!?!? Tittar ut, SÅGAR UPP ASFALT KL. 19.30?!?!?!?

ALLTSÅ FINNS DET INGEN JÄVLA GRÄNS FÖR VILKA LJUD MAN SKA BEHÖVA STÅ UT MED I SIN BOSTAD?!?!?!?!? :arghh: Gör inte saken bättre att vår förening tycker att våra fönster från 1932 är ALLDELES UTMÄRKTA.

P.A.N.I.K.
Stackars er. Här kommer en kram och ett meddelande har jag skickat.
 
Just ja, så var det :rofl:

Har mer koll på hans hästar (Kellogg hade väldigt fina arabhästar) :)

Edit: Om cola ska bota impotens vad händer då om en dricker den till cornflakes? :angel:
Ser framför mig hur någon häller upp cola och cornflakes i en skål och äter :wtf:

Men då kanske jag kan skylla på att jag inte dricker cola men tycker att cornflakes är helt okej :idea:
//Aroace och ogillar cola

Tillägg: google är inte bara en bra sak, hade kunnat vara utan viss information. Jag måste sluta googla allt... :wtf:
 
Senast ändrad:
Min tvättmaskin som beslutat sig för att lägga av :rage: Jag kan inte köpa vilken maskin som helst, det måste vara en toppmatad eftersom mitt badrum är litet och det finns inga i lager i någon av de större butikerna i min närhet (NetOnNet, Elgiganten etc) så jag måste chansa på att någon onlinebutik hinner leverera innan midsommar.

Så j-la störigt :mad:
Gör som i England. Sätt den i köket.
 
Jag stör mig, igen, på mig själv. Jag fick nyligen panik pga omständigheter kring ett av mina djur, problem som hållit på i flera månader och inget hjälper.

Förra veckan var jag totalt slutsliten, tappar det helt, och frågar en granne och bekant ifall hon kan ta djuret, jag är så illa tvungen att omplacera. Hon sade ja, men inte förän på tisdag, hon är bortrest.

Och vad händer på måndag. Jo, problemet löser sig. 😳

Så jag tampades hela dagen med mitt samvete, jag hade ju lovat bort djuret, men som det är nu klarar jag ju av situationen.

Tog till slut kontakt och berättade, som tur var hon förstående och han får bo kvar hos mig. 😊 Känner mig ändå dum, som drar igång hela karusellen fem före det löser sig ändå 😑
 
På landet behöver det inte vara så mycket bättre... jag säger bara gräsklippare och motorsåg :angel: :D
Jag kan ha bidragit till störande av granne någon gång ibland med en manuell (men även miljövänlig) gräsklippare :angel:
Till mitt försvar så har det varit efter att tonårsbarnet (tillika min fd klasskamrat) har spelat hög musik. Så viss rättvisa bara, spelar hon hög musik får jag klippa gräset :up:
 
Är så störande hur kollegan står och gapar på sin hund för att få den att komma in :arghh:
1. Du vet inkallningen inte fungerar, så varför i h-vete släpper du honom lös?
2.Tror du verkligen inkallningen kommer börja fungera automatiskt utan träning?
3.Att gapa hundens "namn+kom nu" upprepade gånger är inte att träna inkallning :meh:!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 225
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 675
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 691
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 333
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp