Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju @Nahar som börjadeFör helvete, tänk på vad du skriver! Här sitter jag i godan ro och käkar pizzarester från i går och så ser jag ditt inlägg och börjar asgarva samtidigt som jag sväljer! Inte bra, inte bra alls!!
Stackars er. Här kommer en kram och ett meddelande har jag skickat.Varning för utbrott men ALLA JÄVLA VÄGARBETEN OCH RENOVERINGAR JAG KOMMER BÖRJA KASTA RUTTNA TOMATER GENOM FÖNSTRET SNART. Vid förra lägenheten två gator ner grävde de upp gatan fyra gånger under de två år som vi bodde där. Nu har de stått och sågat stenplattor utanför mitt fönster halva förra sommaren då de byggde ett cykelställ och därmed byggde ut trottoaren. När de äntligen var klara så drar ljudet igång igen, tittar ut och de sågar upp asfalten. När de vägarbetet var klart hör jag hur det sågas stenplattor igen, tydligen en affärslokal här nedanför som totalrenoverade. När det var klart hör jag hur det sågas stenplattor igen för ett par veckor sen, ännu ett cykelställ?! Nu har det sågats plattor varenda dag i flera veckor, och PRECIS NU när dottern PRECIS HÅLLER PÅ ATT SOMNA så drar nåt igång igen?!?!? Tittar ut, SÅGAR UPP ASFALT KL. 19.30?!?!?!?
ALLTSÅ FINNS DET INGEN JÄVLA GRÄNS FÖR VILKA LJUD MAN SKA BEHÖVA STÅ UT MED I SIN BOSTAD?!?!?!?!? Gör inte saken bättre att vår förening tycker att våra fönster från 1932 är ALLDELES UTMÄRKTA.
P.A.N.I.K.
Ser framför mig hur någon häller upp cola och cornflakes i en skål och äterJust ja, så var det
Har mer koll på hans hästar (Kellogg hade väldigt fina arabhästar)
Edit: Om cola ska bota impotens vad händer då om en dricker den till cornflakes?
Gör som i England. Sätt den i köket.Min tvättmaskin som beslutat sig för att lägga av Jag kan inte köpa vilken maskin som helst, det måste vara en toppmatad eftersom mitt badrum är litet och det finns inga i lager i någon av de större butikerna i min närhet (NetOnNet, Elgiganten etc) så jag måste chansa på att någon onlinebutik hinner leverera innan midsommar.
Så j-la störigt
Eller i Sverige, allt vanligare även här, min syster har precis fått sin i köket av sin hyresvärd, nyrenoverat kök. En vän hade tvättmaskin i köket för typ 10 år sedanGör som i England. Sätt den i köket.
Gör som i England. Sätt den i köket.
Buller.
De håller på och bygger vid mig och nu är det något som låter dygnet runt. Det låter dovt även om jag har fönstret stängt, att ha det öppet fungerar inte alls.
Önskar jag slapp bo i stan..
Jag kan ha bidragit till störande av granne någon gång ibland med en manuell (men även miljövänlig) gräsklipparePå landet behöver det inte vara så mycket bättre... jag säger bara gräsklippare och motorsåg
Kasta.Gjorde en genomgång i kylen. Hittade både gammal tofu och potatissallad. Var tog tiden vägen? Känns som jag handlade det igår. Men måste varit ett tag sen då båda gick ut i maj
Så störigt. Vet inte om jag vågar öppna eller om det bara är att kasta...
Yes! No! Hell yeah! No! Oooh yeah! Doh!Just ja, så var det
Har mer koll på hans hästar (Kellogg hade väldigt fina arabhästar)
Edit: Om cola ska bota impotens vad händer då om en dricker den till cornflakes?
Jo, det börjar bli vanligare här med nu.Eller i Sverige, allt vanligare även här, min syster har precis fått sin i köket av sin hyresvärd, nyrenoverat kök. En vän hade tvättmaskin i köket för typ 10 år sedan
Kasta..