Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varning för utbrott men ALLA JÄVLA VÄGARBETEN OCH RENOVERINGAR JAG KOMMER BÖRJA KASTA RUTTNA TOMATER GENOM FÖNSTRET SNART. Vid förra lägenheten två gator ner grävde de upp gatan fyra gånger under de två år som vi bodde där. Nu har de stått och sågat stenplattor utanför mitt fönster halva förra sommaren då de byggde ett cykelställ och därmed byggde ut trottoaren. När de äntligen var klara så drar ljudet igång igen, tittar ut och de sågar upp asfalten. När de vägarbetet var klart hör jag hur det sågas stenplattor igen, tydligen en affärslokal här nedanför som totalrenoverade. När det var klart hör jag hur det sågas stenplattor igen för ett par veckor sen, ännu ett cykelställ?! Nu har det sågats plattor varenda dag i flera veckor, och PRECIS NU när dottern PRECIS HÅLLER PÅ ATT SOMNA så drar nåt igång igen?!?!? Tittar ut, SÅGAR UPP ASFALT KL. 19.30?!?!?!?

ALLTSÅ FINNS DET INGEN JÄVLA GRÄNS FÖR VILKA LJUD MAN SKA BEHÖVA STÅ UT MED I SIN BOSTAD?!?!?!?!? :arghh: Gör inte saken bättre att vår förening tycker att våra fönster från 1932 är ALLDELES UTMÄRKTA.

P.A.N.I.K.
 
Ja jag brukar hälla ut ett paket i sängen om jag börjar fundera på självbefläckelse. Det är så avtändande att få cornflakessmulor i mufflan att mina händer automatiskt hamnar ovanpå täcket 🙂 ett bra tips för alla orena själar!
För helvete, tänk på vad du skriver!:rofl: Här sitter jag i godan ro och käkar pizzarester från i går och så ser jag ditt inlägg och börjar asgarva samtidigt som jag sväljer! Inte bra, inte bra alls!! :o
:D:p
 
Stör mig på att set hänt en grej på jobbet som gör att jag skäms å det känns jobbigt. Tydligen är det okej att skojja om det, nä jag uppskattar inte skämt just nu om några dagar när allt lagt sig kanske men inte just nu. Det stör mig att det anses okej att skojja om allvarliga saker som får andra personer att må dåligt, men det är okej att skojja för de va ju bara på skoj…🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 225
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 675
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 691
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 333
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp