Eller hur! Enligt honom är det viktigt, så man vet vad det är som jobbar. Så jäkla löjligt och onödigt..Så utomordentligt fånigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Enligt honom är det viktigt, så man vet vad det är som jobbar. Så jäkla löjligt och onödigt..Så utomordentligt fånigt
Fråga honom om man bli sopgubberska, sopgubbinna, sopgumma eller sopfru?Eller hur! Enligt honom är det viktigt, så man vet vad det är som jobbar. Så jäkla löjligt och onödigt..
Jag frågade sopgumma, men det är inget jobb för en kvinna.Fråga honom om man bli sopgubberska, sopgubbinna, sopgumma eller sopfru?
Förstår och stöttar 100% ditt stör men samtidigt var detta rätt roligt på ett sätt, brevbärerska herregud..
Eller varför inte sopgudinna..... ?!Fråga honom om man bli sopgubberska, sopgubbinna, sopgumma eller sopfru?
Förstår och stöttar 100% ditt stör men samtidigt var detta rätt roligt på ett sätt, brevbärerska herregud..
Hur betecknar han icke-binära?Eller hur! Enligt honom är det viktigt, så man vet vad det är som jobbar. Så jäkla löjligt och onödigt..
Hur betecknar han icke-binära?
Jag tror inte det begreppet existerar i hans världHur betecknar han icke-binära?
Tycker du ska svara att den korrekta titel är brevbärarinnaHan kör på brevbärerska. Det stör mig nåt så vansinnigt!
Ska meddela vår tjej på jobbet att hon fått en ny yrkestitel..Jag frågade sopgumma, men det är inget jobb för en kvinna.
Ja, precis så sunkig är han.