Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att du trivs som singel, jag gör inte det.Nej du är inte konstig
Jag är singel och har verkligen inga planer på att bli osingel
Julhelgen ska jag tillbringa med att såga nedfallna träd
Jag tolkar bilden som att "mamma har inte tid, hon är i stallet hela tiden"En till halvbitter störning då. Den här cirkulerar på fb.
Nja, halvkul tycker jag faktiskt. Jag tycker nog att det i min närhet finns familjer där hela familjer får försaka rejält för att det ska ägas en häst. Bland annat en av dem som har delat denna, där jag råkar veta att familjen lånar pengar för att åka på semester, reparera huset etc. Jag tycker att det här behöver lyftas till diskussion, hur mycket hästarna faktiskt kostar och hur det stundtals är rent ekonomiskt oansvar inblandat.
Men var och en bestämmer ju såklart och det är inte min ensak. Det här kanske ÄR kul.
Visa bifogad fil 82043
En till halvbitter störning då. Den här cirkulerar på fb.
Nja, halvkul tycker jag faktiskt. Jag tycker nog att det i min närhet finns familjer där hela familjer får försaka rejält för att det ska ägas en häst. Bland annat en av dem som har delat denna, där jag råkar veta att familjen lånar pengar för att åka på semester, reparera huset etc. Jag tycker att det här behöver lyftas till diskussion, hur mycket hästarna faktiskt kostar och hur det stundtals är rent ekonomiskt oansvar inblandat.
Men var och en bestämmer ju såklart och det är inte min ensak. Det här kanske ÄR kul.
Visa bifogad fil 82043
Jag stör mig på folk som pratar om saker utan att reflektera över eventuella erfarenheter som de de pratar med eventuellt har och hur de kommer ta det.
Det låter ju luddigt, men vill inte outa mer. Men behövde skriva det i alla fall! Usch, det stör mig.
Sen kan man inte ta hänsyn till absolut allt, det fattar jag också, då kan man inte prata om någonting, men i alla fall när det gäller känsliga saker kanske man ska tänka lite...eller så har man tänkt, men tycker inte att man kan ta hänsyn... Bara örk alltså.
Jag instämmer 100%!Att sälja julkulor utan snören borde vara förbjudet Har idag knutit tråd i 63 stycken små julgranskulor, 63!!!
Filmjölk till choklad? Hur kommer man ens på idénAtt varm choklad på fil mest smakar varm mjölk
FIK ska det såklart ståFilmjölk till choklad? Hur kommer man ens på idén
Okej alltså jag läste varm choklad på Fiffi smakar varm mjölkAtt varm choklad på fil mest smakar varm mjölk