På att folk verkar vara helt oförmögna att kommunicera med mig över mail denna veckan. Jag tycker att jag uttrycker mig rätt hyfsat i text och anstränger mig verkligen för att vara tydlig, men det är nästan som att det ligger någon slags förbannelse över mitt Hotmail-konto för de senaste dagarna har det blivit mer fel än rätt.
Dels hade vi ju den där personen som inte ens kunde få mitt namn rätt, som jag skrev om häromdagen.
Nu har jag fått svar från en annan person gällande ett annat ärende där mailet inleds "Hoppas du mår bättre snart". Jag är inte sjuk, har inte varit sjuk, och mitt mail till personen i fråga nämnde inte överhuvudtaget något som skulle kunna tolkas som att jag mår dåligt på något sätt.
Sen har vi personen som jag skrivit med fram och tillbaka i en månad nu och där vi kommit så långt i våra planer att det bara var betalning kvar. DÅ kommer hen på att hen visst råkat dubbelboka sig och inte kan hjälpa oss trots allt.
En annan person har jag jagat, jagat och jagat. När jag till slut lyfte luren och ringde hen visade det sig att hen skickat en massa mail till fel mailadress (.com istället för .se) -
trots att det var jag som mailade henne först!
Slutligen kontaktade jag en person och bad henne att göra en enda sak. Till svar får jag ett mail där det står att hon fixat en massa saker,
förutom just den sak jag bad henne göra från första början.
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!?!