Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag köpte mej min första palettblad :meh: nu har jag "rensat" i den stora busken och den är lite mindre och jag har stympat dom första sticklingarna från den då dom blev jättestora. Nu har jag satt två krukor till med sticklingar plus att jag har några som jag odlat fram från frö (dock inte så stora än) och jag har inte tillräckligt med fönster och jag vill inte ha för mycket blommor i mina fönster. Och jag har svårt att slänga fina sticklingar :arghh:
Här är det garderobsblommor som växer iväg :down: Det tar emot att slänga stora exemplar som kostar hundratals kronor att köpa. Jag har försökt ge bort dem på facebook men blev bara av med ett par stycken....

Stör mig på att jag fått en mysko svullnad i pannan, som jag inte vet va den beror på. Om det inte minskar får jag besöka vården imorrn för hjälp me va jag ska göra.

Att jag stod i affären och valde mellan ekologisk spansk gurka eller ”vanlig” svensk. Valde svensk, trodde jag. Den var också spansk - såg jag när jag kom hem :arghh:
th

Toppen! Skulle dock köpa färsk gurka 🥒
Ja, jo, det var mitt torra försök till humor. Med viss sanning (jag köper inte färsk gurka på vintern på förekommen anledning) :)
Lakansträckare. 👍

En sån där majenggrej man kan skruva fast i väggen som man spänner lakanet i skulle vara toppen! Då blir man inte beroende av att någon annan ska gå förbi.
Jag har aldrig förstått hur de där fungerar? De är ju jättesmala så en måste vika ihop det smalt först?

Ja, jo, det var mitt torra försök till humor. Med viss sanning (jag köper inte färsk gurka på vintern på förekommen anledning) :)

Jag har aldrig förstått hur de där fungerar? De är ju jättesmala så en måste vika ihop det smalt först?
Ledsen att jag inte kopplade 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 612
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 314
· Visningar
62 256
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 995
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002