Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min telefon har börjat dra mycket batteri fastän den ligger oanvänd. Batteriprocenten går liksom ner i en jämn ”kurva”.

Bifogade filer

• A87A1630-BC18-461F-B4FA-5E98DBE61AF6.webp
    A87A1630-BC18-461F-B4FA-5E98DBE61AF6.webp
    37,1 KB · Visningar: 21
Måndag morgon på simhallen. Det tar 5+ minuter att få varmt vatten i duschen.

I det "lilla träningsomklädningsrummet" som man använder när det vanliga är stängt för storstädning (läs dito måndagmornar...) så har de nu moderniserat sig med rörelsedetektor som styr ljuset.
Denna sträcker sig dock inte in i duschdelen som finns bakom en separat vägg...
Där man som sagt står stilla i 5 min och spolar i väntan på det varma vattnet... :rofl:

Jag sökte ett nytt jobb för ett tag sen som jag inte fick då de avbröt rekryteringen. Skittråkigt då det verkade som ett kul jobb och de verkade vara intresserade av mig (rekryteringen avbröts efter intervjun). Men hela processen där gör att jag nu känner mig väldigt klar med nuvarande jobb så jag tänker söka nytt och det finns inga roliga jobb att söka. När jag utökar och kollar på hela landet så finns det något enstaka typ i Umeå men jag flyttade nyss hem till underbara västkusten igen och är inte så sugen på att flytta riktigt så långt. Varför kan det inte komma några roliga jobb här? :down: :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 612
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 318
· Visningar
62 356
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 995
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002