Det där var ju dock ett enkellakan. Dubbellakan har ju ingen kortsida och allt är jobbigt Men jag skulle nog bli hjälpt av en sån där. Får se om det finns nån begagnad att finna nånstans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där var ju dock ett enkellakan. Dubbellakan har ju ingen kortsida och allt är jobbigt Men jag skulle nog bli hjälpt av en sån där. Får se om det finns nån begagnad att finna nånstans
Gurka kan man odla i köksfönstretNo hard feelings! Har idéer om att bygga ett vinterväxthus och det måste jag säga är till 90% för att jag längtar efter färsk gurka. (De andra 10%en är egen citrusfrukt.)
Det är tyvärr sällan varmare än 12 c i mitt kök på vintern.Gurka kan man odla i köksfönstret
Har du 12 grader i hela huset?Det är tyvärr sällan varmare än 12 c i mitt kök på vintern.
Nja, det räcker ju att vika lite grann för att få den att fastna i mangeln sen när mangeln har tag om lakanet så sträcker man till och viker till det färdigt.Men fortfarande måste lakanen vikas innan mangeln och det är det svåra?
Mer eller mindre, inte precis gurkvänlig temperatur i alla fall. Hade jag kunnat odla gurkor hade jag gjort det, tro migHar du 12 grader i hela huset?
Jag hade inte kunnat visa mig utanför dörren september-maj om jag inte kunde snörvla uteFörkylda och snoriga människor. Var på en second hand innan och nog fan kom en med röd näsa och snörvlade. Tänker man kan väl hålla sig hemma.
Fast du har kanske inte typ hosta och illröd näsa?Jag hade inte kunnat visa mig utanför dörren september-maj om jag inte kunde snörvla ute