Tänker samma som dig där.Förutom att det är miljövidrigt, jag skulle vara rädd för att någon skulle stjäla bilen. Sjukt enkelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker samma som dig där.Förutom att det är miljövidrigt, jag skulle vara rädd för att någon skulle stjäla bilen. Sjukt enkelt?
Eller snickareVar det preciserat den här veckan? Och det här året? Man kan aldrig vara nog tydlig när det kommer till elektriker och plåtslagare
Haha jag trodde det i alla fall. Pratade med ägaren i fredags.Var det preciserat den här veckan? Och det här året? Man kan aldrig vara nog tydlig när det kommer till elektriker och plåtslagare
Återkoppling verkar en del missa eller inte bry sig om tillräckligt. Ringa och säga att tyvärr vi har ingen möjlighet att leverera en ny ytterdörr och måste tyvärr avsäga oss uppdraget.Eller snickare
Skulle fått en ny ytterdörr någon gång i somras men det var väl kanske nästa sommar då
Nå beställde en ny dörr i april har sen inte hört ett pip liksomÅterkoppling verkar en del missa eller inte bry sig om tillräckligt. Ringa och säga att tyvärr vi har ingen möjlighet att leverera en ny ytterdörr och måste tyvärr avsäga oss uppdraget.
Nå beställde en ny dörr i april har sen inte hört ett pip liksom
Skickade ett sms för några veckor sedan men ingen respons alls
Ska man helt enkelt anta att de inte vill göra jobbet då
Som en vän brukar säga:Var det preciserat den här veckan? Och det här året? Man kan aldrig vara nog tydlig när det kommer till elektriker och plåtslagare
Ja det lutar åt detJag hade lätt beställt jobbet någon annan stans ifrån och sedan bara meddelat att jag inte längre är intresserad av deras tjänster!
Men föskolepersonalen har liksom också rättigheter.Stör mig på att man alltid ska lägga in ungarnas ledighet och tider för fritids och förskola så himla tidigt. Långt innan man själv har koll på hur ens eget schema ser ut
I annat fall hade nog aldrig förskole- och fritidspersonal fått någon planerad semester. Det är mycket som ska planeras inför lov och semestertider. Antal personal/dag beroende på behovet (antal barn som kommer), hur mycket mat som behöver beställas och tillagas av köket, osv.Stör mig på att man alltid ska lägga in ungarnas ledighet och tider för fritids och förskola så himla tidigt. Långt innan man själv har koll på hur ens eget schema ser ut
Men det är väl bra att vara ute i god tid oavsett även om du inte har ditt schema så kan du vara lite förberedd.Stör mig på att man alltid ska lägga in ungarnas ledighet och tider för fritids och förskola så himla tidigt. Långt innan man själv har koll på hur ens eget schema ser ut
Har du klippt itu den? Det brukar finnas tandkräm kvar för flera dagar.Att tandkrämstuben är helt slut och var helt säker på att det fanns nya i skåpet där extra grejer till badrummet förvaras. Hittade bara en oöppnad hundtandkräm. Men alltså det ska alltid finnas extra tandkrämer! Tycker att jag alltid köper för många och nu är de slut