Tandpetare?Att min laddare till min Iphone på något sett gått sönder så att det fastnat en bit i laddhålet. Nu kan jag inte ladda mobilen och har ingen aning om hur jag ska få ut biten som sitter fast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tandpetare?Att min laddare till min Iphone på något sett gått sönder så att det fastnat en bit i laddhålet. Nu kan jag inte ladda mobilen och har ingen aning om hur jag ska få ut biten som sitter fast.
Jobbar natt, upptäckte det i bilen på vägen hit när jag inte kunde ladda. Jag har provat med ett gem här men inte lyckats rucka på det som sitter där inne. Biten fyller upp hela och är slät utåt. Så irriterande!!!Tandpetare?
Att min laddare till min Iphone på något sett gått sönder så att det fastnat en bit i laddhålet. Nu kan jag inte ladda mobilen och har ingen aning om hur jag ska få ut biten som sitter fast.
Är det något missförstånd? Would've = Would of? Jättefel oavsett, men är det "infödingar" eller de som har det som andra språk/utlänningar?Folk som skriver "of" istället för "have" på engelska.
Exempel: I would have smacked him.
Skrivs istället: I would of smacked him.
Det har blivit så otroligt vanligt och folk gör det inte ens på skoj! De Skriver verkligen så på riktigt!
Det är uteslutande infödingar och helt klart talspråk, men som används även i "offentliga" inlägg i olika grupper. Jag fruktar ju att den yngre generationen ska tro att det är så man skriver.Är det något missförstånd? Would've = Would of? Jättefel oavsett, men är det "infödingar" eller de som har det som andra språk/utlänningar?
Jaaa jag hatar det!Det är uteslutande infödingar och helt klart talspråk, men som används även i "offentliga" inlägg i olika grupper. Jag fruktar ju att den yngre generationen ska tro att det är så man skriver.
Först trodde jag att det bara var skottar som drabbats, men neheeejdå, det verkar vara nation wide.
Syns även i youtubekommentarer.
Har jättegoda cashewnötter att smaksa på men de sätter sig så i tänderna överallt så måste typ skölja munnen efteråt för att få bort spåren.
Kommer behöva gå på toa många gånger för inte kan jag låta bli nötterna heller.
Det är uteslutande infödingar och helt klart talspråk, men som används även i "offentliga" inlägg i olika grupper. Jag fruktar ju att den yngre generationen ska tro att det är så man skriver.
Först trodde jag att det bara var skottar som drabbats, men neheeejdå, det verkar vara nation wide.
Syns även i youtubekommentarer.
Och ni kan glädjas åt bilder på småbarn och gamla kvinnor i DN i dag alla sorters människor fryser och svälter vid gränsenOch jag reagerade på vilket kön flyktingarna har. Vart är kvinnorna? Sitter de kvar i eländet
Är det något att glädjas över tycker du?Och ni kan glädjas åt bilder på småbarn och gamla kvinnor i DN i dag alla sorters människor fryser och svälter vid gränsen
Är det för att du håller handen still på handtaget måntro?Att klockan inte räknar när jag går med vagnen, har promenerat knappt 2km nu på morgonen och enligt klockan gått 870 steg sen jag vaknade
Nej, men eftersom den skeva könsfördelningen tidigare lyfts fram som en störning, så misstänker jag starkt att andra här tycker det. Och det kommer att bli ännu bättre för dem ju svårare anhöriginvandring blir.Är det något att glädjas över tycker du?
Nej, men eftersom den skeva könsfördelningen tidigare lyfts fram som en störning, så misstänker jag starkt att andra här tycker det. Och det kommer att bli ännu bättre för dem ju svårare anhöriginvandring blir.
Båda dessa saker stör mig något enormt. Både att man insuinerar att flyktingar A) inte är riktiga flyktingar eftersom det mest är män, dvs de behöver inte hjälp och B) även om de är riktiga flyktingar så är de dåliga människor som lämnar kvinnor och barn kvar, dvs inte förtjänta av hjälp även om de skulle behöva den. Och att vi ökar incitamenten för människor på flykt att ta med sig sina barn på flottar över Medelhavet eller helvetesvandringar genom länder där både natur och människor är obärmhärtiga.
Är det för att du håller handen still på handtaget måntro?
Och ni kan glädjas åt bilder på småbarn och gamla kvinnor i DN i dag alla sorters människor fryser och svälter vid gränsen