Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig onödigt mycket på att folk inte ser skillnaden på sett och sätt. :meh:

Åh, jag stör mig på att jag själv kan göra fel på det. Inte för att jag inte vet skillnaden, för det gör jag mycket väl, men om jag är tillräckligt trött när jag skriver verkar det kunna ske någon slags ”felkoppling” i huvudet och jag skriver fel. Detsamma kan gälla en/än och enda/ända. Och varje gång jag i efterhand upptäcker det vill jag bara krypa in under en sten någonstans och skämmas :bag:

Åh, jag stör mig på att jag själv kan göra fel på det. Inte för att jag inte vet skillnaden, för det gör jag mycket väl, men om jag är tillräckligt trött när jag skriver verkar det kunna ske någon slags ”felkoppling” i huvudet och jag skriver fel. Detsamma kan gälla en/än och enda/ända. Och varje gång jag i efterhand upptäcker det vill jag bara krypa in under en sten någonstans och skämmas :bag:

Samma här. Hjärnans stavningsredigering märker inte alltid dessa ord, då de inte är felstavade, bara fel ord helt enkelt.

Samma här. Hjärnans stavningsredigering märker inte alltid dessa ord, då de inte är felstavade, bara fel ord helt enkelt.
Alltså jag jobbar på engelska men pratar mest finska hemma. Ibland kan jag skriva engelska på finska, alltså "I'll be a bit leit today" innan jag ser felet. Liksom wtf. Det är ju inte som att jag inte vet hur man stavar late, men hjärnan kopplar fel.

Har som tur aldrig skickat iväg nåt sånt meddelande.

Alltså jag jobbar på engelska men pratar mest finska hemma. Ibland kan jag skriva engelska på finska, alltså "I'll be a bit leit today" innan jag ser felet. Liksom wtf. Det är ju inte som att jag inte vet hur man stavar late, men hjärnan kopplar fel.

Har som tur aldrig skickat iväg nåt sånt meddelande.

Jag och några vänner brukar ibland skriva engelska som det låter (ibland när det drar iväg på ordentligt blir det rallyengelska :D), det gör ju att risken för att man ska skriva fel när man ska vara seriös ökar ganska så mycket :)
"Aj vill doo datt"

Att min laddare till min Iphone på något sett gått sönder så att det fastnat en bit i laddhålet. Nu kan jag inte ladda mobilen och har ingen aning om hur jag ska få ut biten som sitter fast. :banghead::cry:

Att min laddare till min Iphone på något sett gått sönder så att det fastnat en bit i laddhålet. Nu kan jag inte ladda mobilen och har ingen aning om hur jag ska få ut biten som sitter fast. :banghead::cry:
Jag har en sån där trådlös laddare till min iPhone och börjat störa mig på att det är så sjukt svårt att lägga telefonen rätt numera så den laddar. Blir sladd i fortsättningen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 610
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
62 183
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 992
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002