Ingefära? Det måste jag prova, ska den ätas rå eller tillagas?Vill minnas att jag hört att ingefära kan hjälpa mot ”doften”. Du kan ju prova om du vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingefära? Det måste jag prova, ska den ätas rå eller tillagas?Vill minnas att jag hört att ingefära kan hjälpa mot ”doften”. Du kan ju prova om du vill.
Tror man kan göra te på färsk ingefära. Du kan ju prova dig fram.Ingefära? Det måste jag prova, ska den ätas rå eller tillagas?
Belarus hantering av flyktingar.
Jag hade en som satt och knaprade högt och ljudligt i min vägg plus en som sprang mellan våningarnaDet är få saker som gör mig så vansinnig som att ha en mygga som surrar i örat när jag ska sova. Men en av dessa få saker är att ha en mus som springer i väggen bredvid sängen...
Nu stör jag mig på att jag inte har ingefära shots hemma, får ta å införskaffa det nästa gång jag är i affärn.Tror man kan göra te på färsk ingefära. Du kan ju prova dig fram.
Det är väl oftast så att männen flyr först för att ordna det praktiska och sen kommer resten av familjen som anhöriginvandrare?Och jag reagerade på vilket kön flyktingarna har. Vart är kvinnorna? Sitter de kvar i eländet
... och nej det är inte VM eller något, bara bylaget mot ett annat byalag. Eventuellt träningsmatch klockan halv nio en måndagkväll.Sport. I synnerhet lagsport... eller ja, inte så mycket själva sporten som publiken kanske. (och sportens utrymme i media, men då blir det en ännu större störelse. ) Jag var ute med djuren tidigare ikväll och det var uppenbarligen rubgyspel på gång på planen i närmaste parken, och jag är ledsen men Måste man vråla så gudförbannat att det nästan klår fyrverkerierna som dånade tidigare i helgen?! Går det inte spela annars eller? Jag blir då verkligen inte sugen på att gå dit och titta och tycker synd om familjerna i de hus som står nära inpå, kan folk inte bete sig som folk längre bara för att det råkar komma en boll inom synhåll?
Alltid tyvärrOch jag reagerade på vilket kön flyktingarna har. Vart är kvinnorna? Sitter de kvar i eländet
...tills männen har uppehållstillstånd och kan hjälpa sina släktingar att ta sig på säkrare vägar än genom människosmugglare.Alltid tyvärr
Förhoppningsvis......tills männen har uppehållstillstånd och kan hjälpa sina släktingar att ta sig på säkrare vägar än genom människosmugglare.