Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag ”glöms bort”. En som tidigare ringde och jag ringde, ringer aldrig längre, alltid jag som får ringa och inte alltid det svarar och ringer knappt upp.
Nu hade de haft någon tillställning med två andra jag känner/umgås med. Aldrig riktigt känt mig välkommen i det kompisgänget, tror jag drar mig ur helt. Bättre att gå vidare än att känna sig bortglömd/bortprioriterad.
Kanske inte så hjälpsamt för dig men jag kände något liknande med en vän. Att säga upp kontakten med henne var det bästa jag kunde gjort. Det var lite ledsamt men att känna mig bortprioriterad sög alldeles för mycket energi. Det var otroligt skönt att kunna släppa det. Jag hoppas att det löser sig för dig 💛

Kanske inte så hjälpsamt för dig men jag kände något liknande med en vän. Att säga upp kontakten med henne var det bästa jag kunde gjort. Det var lite ledsamt men att känna mig bortprioriterad sög alldeles för mycket energi. Det var otroligt skönt att kunna släppa det. Jag hoppas att det löser sig för dig 💛
Jo det är ju det. Vet jag haft en messengergrupp med den som bjöd hem och den andra som kom, men inte ens där känns det som jag får gehör. Även testat att inte ringa å se om de ringer, men nu skiter jag i det. Orkar inte lägga energi på det, har andra saker jag hellre lägger min energi på.

Det här med foton till körkortet. Varför blir man alltid så jäkla skev och ful. Mitt gamla kort var acceptabelt. Men det jag tog idag :bag: please kill me. Jag är inte fotogenisk för 5 öre men det här var brutalt. Lyckades blunda eller se fruktansvärt slö ut på varenda kort. Har väldigt ljuskänsliga ögon så jag blinkar ju vid varje blixt. Sista kortet försökte jag fästa blicken ovanför. Vilket resulterar att jag så klart blinkar ändå och lite mer med det ena ögat. Orkade inte hålla på så hoppas att kortet godtas. Ser helt tappad ut. Måtte jag aldrig behöva visa upp det

I fredags när vi skulle ställa in en ny bal i hagen så var de tre första balarna jag öppnade luddiga av mögel ovanpå och även på sidorna. Så projektet hitta en bal började..
När jag öppnat ALLA 20 balar jag hade så var det 100% mögel :banghead:
Så vi måste ha fått i något snusk vid pressning för balarna vi tog på en annan lägda var bra.

Men han som slår och pressar åt oss tyckte nog synd om mig för jag får köpa nya av honom till riktigt bra pris. Men jag hatar att jag kastat massa pengar i sjön. Det finns betydligt roligare saker att lägga pengar på.

Det här med foton till körkortet. Varför blir man alltid så jäkla skev och ful. Mitt gamla kort var acceptabelt. Men det jag tog idag :bag: please kill me. Jag är inte fotogenisk för 5 öre men det här var brutalt. Lyckades blunda eller se fruktansvärt slö ut på varenda kort. Har väldigt ljuskänsliga ögon så jag blinkar ju vid varje blixt. Sista kortet försökte jag fästa blicken ovanför. Vilket resulterar att jag så klart blinkar ändå och lite mer med det ena ögat. Orkade inte hålla på så hoppas att kortet godtas. Ser helt tappad ut. Måtte jag aldrig behöva visa upp det
Haha samma här sist jag tog kort för körkortet. Gamla kortet var helt ok men när det var dags för senaste…. Tog flera försök men gav till slut upp och ja, får leva till 2026 med det :bag:

Haha samma här sist jag tog kort för körkortet. Gamla kortet var helt ok men när det var dags för senaste…. Tog flera försök men gav till slut upp och ja, får leva till 2026 med det :bag:
Funderar på om det är nått som går i arv. Kommer ihåg morsans passfoto, dom var inte nådiga 😅
Mitt hade nog kunnat bli bättre om det inte vore för den där förbannade blixten. Hur sjutton ska man kunna inte blinka?

Följer Mark Levengood på instagram. Han lade upp ett tidningsklipp med Bianca Ingrosso och kalenderståhejet (caia), han skrev något där han försökte vara smårolig, och helt okej med det, men alla kommentarerna på inlägget gjorde mig bara uppgiven och frustrerad. Massor av folk som inte har en aning om vad det handlar om kommenterade i stil med "bortskämda ungdomar", när det är caia som har gjort fel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 610
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 312
· Visningar
62 116
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 992
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002