Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här kanske hade passat mer på temat fenomen vi inte förstår oss på, men gravida som kör en photoshoot i mjölkbad med blommor i? Eller bebisar i liknande vad? Förstår ej. Fick precis upp riktad reklam och de skulle bara veta hur fel de riktat den
Amen.HAHAHA alltså det är det sjukaste jag vet.
Småbarn ligger med typ rosetter på huvudet i svinkonstiga konstellationer med blomblad i typ en slags mjölk och folk ba ”åh gulligt”. Man ba va?
Hatar även att alla gravida står och typ håller runt sin mage helt onaturligt, på SAMMA SÄTT på varje kort?! Man hade kunnat ta en mall bara och photoshoppat in sitt eget huvud bara? För enkelhetens skull?
Amen.
Minns ni när alla tog bilder hos någon portabel studio, och en av bilderna var över en spegel på ett bord?
HAHAHA alltså det är det sjukaste jag vet.
Småbarn ligger med typ rosetter på huvudet i svinkonstiga konstellationer med blomblad i typ en slags mjölk och folk ba ”åh gulligt”. Man ba va?
Hatar även att alla gravida står och typ håller runt sin mage helt onaturligt, på SAMMA SÄTT på varje kort?! Man hade kunnat ta en mall och photoshoppat in sitt eget huvud bara? För enkelhetens skull?
Gud sorry @Voeux dett utlöste en flod av undertryckt stör från min sida
Låter lite små porrigt så där, tycker jag.Amen.
Minns ni när alla tog bilder hos någon portabel studio, och en av bilderna var över en spegel på ett bord?
Oj porrigt är nog de sista ordet man skulle kunna beskriva de bilderna påLåter lite små porrigt så där, tycker jag.
Tro mig, bilderna var allt annat än sexigaLåter lite små porrigt så där, tycker jag.
Trodde bara att det fanns i USA typ, verkar ju skitstörigt!
Oj porrigt är nog de sista ordet man skulle kunna beskriva de bilderna på
Aldrig sett bildernaTro mig, bilderna var allt annat än sexiga
Bildgoogla "porträtt med spegel"Aldrig sett bilderna
Du har definitivt inte missat någotAldrig sett bilderna
Kan relatera till 100%!! Samma här igår, en fredagkväll. Galet. Slutade dock relativt snart..:Den jävla idioten i mitt lägenhetshus som börjar norra i betong NU.
KLOCKAN 18.00 PÅ EN LÖRDAGSKVÄLL?!? Snart ringer jag störningsjouren.