Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här kanske hade passat mer på temat fenomen vi inte förstår oss på, men gravida som kör en photoshoot i mjölkbad med blommor i? Eller bebisar i liknande vad? Förstår ej. Fick precis upp riktad reklam och de skulle bara veta hur fel de riktat den 😅

HAHAHA alltså det är det sjukaste jag vet.
Småbarn ligger med typ rosetter på huvudet i svinkonstiga konstellationer med blomblad i typ en slags mjölk och folk ba ”åh gulligt”. Man ba va?

Hatar även att alla gravida står och typ håller runt sin mage helt onaturligt, på SAMMA SÄTT på varje kort?! Man hade kunnat ta en mall och photoshoppat in sitt eget huvud bara? För enkelhetens skull?

Gud sorry @Voeux detta utlöste uppenbarligen en uppdämd flod av undertryckt stör från min sida :rofl:

Småbarn ligger med typ rosetter på huvudet i svinkonstiga konstellationer med blomblad i typ en slags mjölk och folk ba ”åh gulligt”. Man ba va?

Hatar även att alla gravida står och typ håller runt sin mage helt onaturligt, på SAMMA SÄTT på varje kort?! Man hade kunnat ta en mall bara och photoshoppat in sitt eget huvud bara? För enkelhetens skull?
Amen.

Minns ni när alla tog bilder hos någon portabel studio, och en av bilderna var över en spegel på ett bord?

Hatar även att alla gravida står och typ håller runt sin mage helt onaturligt, på SAMMA SÄTT på varje kort?! Man hade kunnat ta en mall och photoshoppat in sitt eget huvud bara? För enkelhetens skull?

Gud sorry @Voeux dett utlöste en flod av undertryckt stör från min sida :rofl:

Håller helt med. Jag tycker att det är fint med bilder på gravida och bebisar och förstår verkligen att det är en tid man vill dokumentera (även om jag själv varit fullkomligt kass på det hittills, heh..). Men det kan verkligen gå lite ur styr. Hade en vän som gjorde en Beyonce inspirerad fotografering som gravid med alla blommorna och slöjan. Jag kände att det är knappt så Beyonce själv kom undan med det och det är ändå BEYONCE.

Nej, jag ska väl ta tag i att dokumentera hur jag ser ut gravid jag med. Jag gissar att jag kommer uppskatta att ha kvar det som minne sen om många år. Men det får bli utan blommor och mjölkbad.

Stör mig på att det satte sig en tant bredvid mig på bussen som fullständigt STANK av någon vidrig extremt stark parfym. Jag började hosta. Hon ba ”du kanske inte ska vara ute bland folk om du hostar sådär”

🤭🤭🤭

Man ba tack för ditt bidrag till mänskligheten

Senast ändrad av en moderator:
När man precis har sminkat sig och det känns som att man har ett ton grus i ena ögat. Nej det beror inte på sminket. Jag får sånt ibland ändå. Men det är så typiskt att det blir när man är färdigsminkad. Vill inte ta bort och göra om och försöker undvika att kleta ut sminket så jag slipper se ut som en tvättbjörn på droger

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 609
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 309
· Visningar
61 995
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 991
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002