Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag hivat bregottbyttan i pappersinsamlingen i alla år och först idag insåg att det är ett pappersomslag kring en plastbytta :banghead:

Jag tror att det står på den att den ska sorteras som kartong? Bara locket som ska i plast.
A50EE1B2-A312-47A0-9641-ABE3E98EE3EA.jpeg

Det är så jag läst det tidigare men icke :cautious: det finns till och med en ”öppna här”-flik för att ta bort omslaget, hade aldrig sett den om jag inte sulat byttan i golvet så den slagits upp.
(slår mig nu att det kanske gjorts om nyligen?! I så fall stör jag mig på det)

Men om värden bor på lägre våningar är det ju en klockren flyktväg om man kommer hem till någon för första gången och plötsligt känner för att dra hem.
"-Ursäkta mig, jag ska bara pudra näsan!" 😂

En gång hade jag en fling med en man som hade panoramafönster som löpte längst hela hans lägenhet, och en balkong som gjorde detsamma. Vilket gjorde att när man satt och kissade så satt man liksom intill den där glasväggen och hade balkongen utanför. Insyn från grannar var inget problem, hade bodde högst upp och hade inga mittemot sig. Men jag funderade på hur man gör om han liksom har folk över som hänger ute på balkongen. Ska man bara sitta där på andra sidan glaset och vinka då? 😅 Som tur är blev vår romans inte så långvarig att jag behövde hantera det dilemmat.

En gång hade jag en fling med en man som hade panoramafönster som löpte längst hela hans lägenhet, och en balkong som gjorde detsamma. Vilket gjorde att när man satt och kissade så satt man liksom intill den där glasväggen och hade balkongen utanför. Insyn från grannar var inget problem, hade bodde högst upp och hade inga mittemot sig. Men jag funderade på hur man gör om han liksom har folk över som hänger ute på balkongen. Ska man bara sitta där på andra sidan glaset och vinka då? 😅 Som tur är blev vår romans inte så långvarig att jag behövde hantera det dilemmat.
Jag hade liknande huvudbry igår! Vi satte upp solpaneler på stallet och vi har toafönster mot stallet. I vanliga fall är det ju ingen som kryper runt där uppe på taket så insyn är inget problem men igår blev det att hålla sig mot väggen 😅
:o:p

Bra tips ändå, välj partner efter boendets planlösning 😁

På samma tema: hotellrum med glasväggar/dörrar till badrum 🤦‍♀️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 608
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 306
· Visningar
61 730
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 990
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002