Vi har färre än vanligt här och jag är så glad. Bara hundratals humlor och bin!Getingar. Är det bara jag, eller är det ovanligt mycket av den varan i år?
Edit: vilket givetvis inte är störigt alls. Trodde jag läste i vgv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har färre än vanligt här och jag är så glad. Bara hundratals humlor och bin!Getingar. Är det bara jag, eller är det ovanligt mycket av den varan i år?
Getingar. Är det bara jag, eller är det ovanligt mycket av den varan i år?
Hear hear sister. Varför hjärnan?Jag stör mig på att jag överanalyserar och oroar mig hela tiden. Över att jag tror killen jag träffar inte gillar mig på riktigt .
Ja, de är tokiga i våra plommon också! Oturligt nog har vi ett plommonträd precis invid en av de bästa platserna att sitta ute och äta påVi har mängder Tror de dras till alla körsbär och plommon som ramlar ner, när vi för en gångs skull fått en vettig skörd.
Aha, där sa du något! Vi som senast igår konstaterade att i augusti nästa år kan vi inte ställa till med bröllop alla fall, för då lär gästerna få ägna halva middagen (som vi hoppas kunna ha utomhus) åt att fäkta bort getingar. Men lösningen kanske finns i Radar...Det var. Innan 3 sprayflaskor med radar. De får gärna vara i naturen men inte precis i bostaden.
Åh, relaterar!Jag stör mig på att man måste jobba. Vill inte!
Att vara tillbaks på jobbet innebär att jag måste vara tillbaks på LinkedIn, och mina ögon blöder igen...
Litet vibbar av avskedsrum på bårhus...Människor som renoverar sönder gamla lägenheter. Denna saluförs som med ”bevarade sekelskiftesdetaljer”.
Härligt kök
Skåpen går inte upp till taket så listen ovanför är bevarad.Människor som renoverar sönder gamla lägenheter. Denna saluförs som med ”bevarade sekelskiftesdetaljer”.
Härligt kök
Visa bifogad fil 75081