Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har mängder 😖 Tror de dras till alla körsbär och plommon som ramlar ner, när vi för en gångs skull fått en vettig skörd.
Ja, de är tokiga i våra plommon också! Oturligt nog har vi ett plommonträd precis invid en av de bästa platserna att sitta ute och äta på :down:
Det var. Innan 3 sprayflaskor med radar. De får gärna vara i naturen men inte precis i bostaden.
Aha, där sa du något! Vi som senast igår konstaterade att i augusti nästa år kan vi inte ställa till med bröllop alla fall, för då lär gästerna få ägna halva middagen (som vi hoppas kunna ha utomhus) åt att fäkta bort getingar. Men lösningen kanske finns i Radar...
 
Hundj-ln slet sig och gick på älg. Med kopplet hängande efter. Jag såg framför mig hur han fastnade, blev sparkad, bestämde sig för att gå hem (50km) istället för att återvända till mig... eller hur det var ko med kalv han stötte (vi gick i en skog helt uppkörd av crossar och fyrhjulingar, så jag väntade mig inte vilt)

Jag vill inte vara en dålig hundägare vars hund är till besvär för vilda djur. De är så skyddslösa
 
Människor som renoverar sönder gamla lägenheter. Denna saluförs som med ”bevarade sekelskiftesdetaljer”.
Härligt kök 🤢

B2DBBAA1-6D35-4629-94B2-9EAC0FC337E3.webp
 
Så fruktansvärt frustrerad. Har två android mediaspelare kopplade till min dator (plus en mobil och en platta). Alla kopplar upp mot samba med samma lösenord förutom en! Skriver samma samba lösenord och login men den envisas med att upprepa att datorn kräver authentication och lösenord. Den har fungerat två dagar i rad och började krångla idag.

Driver mig till vansinne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 193
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
26 539
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 321
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp