Stör mig som sjutton på att jag får värmeplitor i ljumskarna och en liten bit ut på insidan av låret så fort det är sommarhalvåret. Ser jättesnyggt ut med små finnar känner mej verkligen jättesexig nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Det var inte det jag avsåg med min kommentar.Man har alldeles rätt till att ta mikropauser under arbetsdagen, när det passar. Men det blir väldigt lite OS, på den tiden.
(Tittade på fotbollsfinalen på jobbet idag - men inte på arbetstid, perfekt med flextid att ta ut.)
Man har alldeles rätt till att ta mikropauser under arbetsdagen, när det passar. Men det blir väldigt lite OS, på den tiden.
(Tittade på fotbollsfinalen på jobbet idag - men inte på arbetstid, perfekt med flextid att ta ut.)dubbelt
Aha, jag hade det på känn så jag slutade titta...Och sen kan man ju undra varför man tvunget skulle se hela Marley and Me, trots att man vet hur den slutar.
Jag har slutat se på sådana filmer, det känns bara förjävligt. Förstår inte alls vad som är feelgood med dem.Och sen kan man ju undra varför man tvunget skulle se hela Marley and Me, trots att man vet hur den slutar.
Edit: undantaget "Mans best friend" för att den faktiskt är rätt kul och kult och hunden är fantastisk. Originellt tema i alla fall.Jag har slutat se på sådana filmer, det känns bara förjävligt. Förstår inte alls vad som är feelgood med dem.
Jag stör mig på att jag inte hittar nagellacksborttagning i mataffären längre? Har letat i hela närområdet utan resultat
Jag har sett fler än vanligt. Tror de gillar värmen.Getingar. Är det bara jag, eller är det ovanligt mycket av den varan i år?
Vi har mängder Tror de dras till alla körsbär och plommon som ramlar ner, när vi för en gångs skull fått en vettig skörd.Getingar. Är det bara jag, eller är det ovanligt mycket av den varan i år?