Halebop-reklamen där de köper den hysteriska glasstruten med femtioelva kulor, körsbär och strössel.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem säger ens så?!Min vanliga frisör är på semester så hennes vikarie ersatte idag när jag klippte mig.
Vikarien påpekade att jag börjar få gråa hårstrån och sa att det inte var så vanligt att det kom redan i min ålder utan att det brukar börja efter 30. Jag svarade att jag faktiskt är 35 och hon blev väldigt överraskad.
"-Va? Jag trodde du var runt 25!"
Så, nu vet jag inte om jag ska störa mig på att jag börjar bli gråhårig eller om jag ska vara glad för att jag ser ung ut. Eller ja, som en gråhårig 25-åring då förstås
Mina vita hår kom när jag var ca 26. Men jag färgade över. Har en gammal klasskompis som var helt grå när han fyllde 30. Har en bekant till som fick vita hår runt 25. Kan inte tänka mig att det skulle vara ovanligtMin vanliga frisör är på semester så hennes vikarie ersatte idag när jag klippte mig.
Vikarien påpekade att jag börjar få gråa hårstrån och sa att det inte var så vanligt att det kom redan i min ålder utan att det brukar börja efter 30. Jag svarade att jag faktiskt är 35 och hon blev väldigt överraskad.
"-Va? Jag trodde du var runt 25!"
Så, nu vet jag inte om jag ska störa mig på att jag börjar bli gråhårig eller om jag ska vara glad för att jag ser ung ut. Eller ja, som en gråhårig 25-åring då förstås
Stör mig på att det plötsligt börjat komma in mängder av flugor.Och att de verkar gilla att sätta sig i mitt ansikte.
Känner igen mig! "Jag ska bara galoppera lite lugnt och svänga i hagen och råkade vurpa. Bäst att inte lära sig något av det och göra om det två dagar senare"På att hästar skadar sig så lätt..
Min hund bara oj men hejsan matte sprang jag in i vägen och gjorde kullerbutta märks knappt.
Mina hästar oj oj oj matte jag trampade fel på det ena grässtrået jag blir nog halt ett tag typ..
Ok kanske inte riktigt så illa men det KÄNNS som det
+ att jag har en finne under näsan som gör ont. DEN stör jag mig på
Gillar balkongen (också)
Jag misstänker att miljonerna till trots kommer du inte slå till. Liksom ingen annan storstadsbo. Ni kommer ändå stå där och drägla över 98 kvm på höjden ca 3 m utskuren yta, och gå över lik för att bjuda mer än varandra på dubbla nivån.
Förmodligen får de inte ens utgångspriset, efter att ha försökt i något år att sälja…
Har du varit i Hedemora någon gång?
Edit: Så farligt är det väl inte men skulle inte bosätta mig där själv.
Så är det! Marknadspriserna ser ju ut som de gör av en anledning, brukar jag tänka Om något inte blir sålt så brukar det finnas en anledning till det, detsamma med budkrigen
Samma hus på Kungsholmen hade varit lättare att sälja till det priset…