Konstigt att jag får så lite annonser då. :confused1: Bara ibland på högerkanten. Aldrig några i flödet om det inte är nåt som vänner delat.Mycket riktigt, det påverkar inte mängden annonser.
Visa bifogad fil 74677
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt att jag får så lite annonser då. :confused1: Bara ibland på högerkanten. Aldrig några i flödet om det inte är nåt som vänner delat.Mycket riktigt, det påverkar inte mängden annonser.
Visa bifogad fil 74677
Inga sponsrade inlägg heller? Riktig reklam får jag sällan, men sponsrade inlägg desto fler.Konstigt att jag får så lite annonser då. :confused1: Bara ibland på högerkanten. Aldrig några i flödet om det inte är nåt som vänner delat.
Nej, tror inte det, har aldrig tänkt på det ens.Inga sponsrade inlägg heller? Riktig reklam får jag sällan, men sponsrade inlägg desto fler.
Har du ingen som kan hämta det åt dig? Låter inte alls roligt att behöva gå dit om du verkligen inte måsteJag har fortfarande inte varit till ombudet där jag blev ofredad... Nu har jag fått en avi och måste dit. Vill inte och stör mig på att jag blivit så jävla påverkad av aset
Jag kommer ha en god vän med mig ikväll så det löser sig. Förr eller senare behöver jag lära mig att åka dit igen hur gärna jag än vill slippa åka dit någonsin igenHar du ingen som kan hämta det åt dig? Låter inte alls roligt att behöva gå dit om du verkligen inte måste
Slänger in en bonusstörning på tvestjärtar och långbenta spindlarAtt älgflugesäsongen är igång och tiden det tar att vänja sig vid de meningslösa vidriga krypen.
Jag tog den första i början av juniAtt älgflugesäsongen är igång och tiden det tar att vänja sig vid de meningslösa vidriga krypen.
Men jag fattar verkligen inte.. Var är de egentligen övriga tiden på sommaren? Så tidigt som juni och juli har jag tack och lov inte fått någon på mig men varför börjar de normalt härja som värst i augusti/september Det får gärna bli frostgrader för min del snart iafJag tog den första i början av juni
Äckliga små kryp
De svärmar i slutet på sommaren, de har parat sig och letar därför nya värdar.Men jag fattar verkligen inte.. Var är de egentligen övriga tiden på sommaren? Så tidigt som juni och juli har jag tack och lov inte fått någon på mig men varför börjar de normalt härja som värst i augusti/september Det får gärna bli frostgrader för min del snart iaf
Ska det vara nödvändigt...De svärmar i slutet på sommaren, de har parat sig och letar därför nya värdar.
Jag ringde upp dom igen på eftermiddagen och frågade om det gick att få en icke-akut tid med då skulle jag inte få någon innan slutet på september. Men jag tror att personalen förstod problemet för hon uppmanade mig att ringa 07.45 idag och då fick jag en tid idag, 3 minuters undersökning och remiss skickad. :-)Tillägg, en stor del av min frustration ligger i att det är extremt viktigt för min psykiska hälsa att jag har min semester "planerad" och fylld med aktiviteter, jag har haft två dagar hemma nu "utan något att göra" mer än att fira syskonbarnet igår och jag bryter ihop vid tanken på att tillbringa ytterligare dagar i något oklart "limbo". Det är en enkel biljett ned i depressionshålet för mig.