Men vad fan, då får de fan skylla sig själva också
Ska nog vara tacksam för min mormor, hon är sådär med vissa produkter som riskakor, men hon gillar allt och gillar att prova nytt. Sålänge det är billigt så är hon nöjd.
Men eller hur! Mamma skulle ha matgrädde idag, men vilken jävla matgrädde?! Eller som när hon ska ha choklad, "ta en Fazer" men det finns för fan 5463483 olika smaker på skiten
IDag sa jag åt henne att preciserar hon inte så köper jag det dyraste de har. Slå de där det gör ont, så att säga. Får väl se om hon lär sig
Borde fan få riktigt betalt samt ob-tillägg dygnet runt för ALLA tider är obekväma med det här upplägget.
Ja, sådär är min mormor, hon vet ofta inte vad hon köper förrän hon ser det och saknar att bara gå runt och titta. Men det är lugnt handlingsmässigt iaf, vi löser det, vet ju hur det ligger till och går igenom listan innan handling.
Mamma däremot förväntar sig att en ska vara tankeläsare
Det är ingen nytt, har varit så sen lååångt innan corona, men det är mer frustrerande nu när vi ska sköta allt handlande åt henne och inte bara då och då när en ändå är på affären.