TackÅh nej din stackare!
Nu ska jag då samla mod för att ringa tandläkaren och boka tid och sen dessutom gå dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackÅh nej din stackare!
*får bilder framför mig att springa i ett tomteblosspår*Elljusspår.
- Älskling, ska vi ta en runda i elljusspåret?
- Nej, idag vill jag hellre springa i gasljusspåret eller tomteblosspåret.
??
Sånt är så störigt. Icat som fanns där jag bodde förut hade världens största avdelning med äpplen... Knappt någon annan frukt alls. Suck, så tråkigt.Att det inte verkar finnas någon bra frukt o grönt-avdelning i någon av butikerna nära mig. Tycker inte ens jag har särskilt höga krav. Äter inte folk mer än bananer och potatis eller?
Det är just äpplen och päron jag saknar mest. Det finns, men bara typ conference och red delicious (som är allt annat än delicious....). Visst att de inte är i säsong just nu men kom igen. Saknar också rotfrukter och sallad, nästan allt som kommer in verkar vara just precis på gränsen till att bli gammalt. Saknar torgmarknader. Bodde utomlands ett tag och där fanns det alltid marknader med helt nyplockat från närområdet. Alltid lite olika sorter, alltid färskt... *drömmer*Sånt är så störigt. Icat som fanns där jag bodde förut hade världens största avdelning med äpplen... Knappt någon annan frukt alls. Suck, så tråkigt.
Grannen som körde sin grävmaskin vid 01 i natt..!!!
Ja jag hade öppet fönster och nej det var inte så lätt att somna om... Hoppas det var något väldigt viktigt de var tvungna att gräva
Jag hade varit lite tjurig i det läget...
För att hästen slår sönder sig även i lugn skritt? Min storfot var sån de första 6 åren hos mig, nu kan han äntligen gå utan skydd 24/7. Han var 15 när jag fick honom.Jag stör mig på när folk har benskydd på häst som går ensam i liten grushage. Varför har man det? Och inga mjuka benskydd utan såna med hård plast.
??Jag stör mig på buke så jag tar en paus tills vidare, ev permanent.