Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, håller med! Blev tokig när jag letade hotell (som sen blev inställt). Och också när en skrev att det var bästa någonsin och en annan klagade på alltFolk lämnar 1/2/3/4-stjärniga recensioner och sedan bara skriver positiva saker, ingenting om varför man inte ger 5 stjärnor. Jag har så många frågor!
Jag stör mig på att vänta. Fy vad det är trist. Jag blir nästan bortdomnad av all denna väntan.
Just nu väntar jag på att katten ska föda sina ungar
Hahaha. De flesta luras.Jag stör mig på att mitt sto inte har meddelat mig exakt när hon tänker föla. Jag är SÅ otålig.
Haha Lyfte på svansen imorse och frågade när fölis tänkte komma ut. Fick inget svar där heller Så nu stör jag mig på att fölis inte heller berättarHahaha. De flesta luras.
Kamera är det enda som funkar. Så kan man sitta och titta på den spännande filmen Målarfärgen torkar
Jag stör mig på att vänta. Fy vad det är trist. Jag blir nästan bortdomnad av all denna väntan.
Just nu väntar jag på att katten ska föda sina ungar
Barnspärr på spisen! Ja, jag glömmer ta bort det hela tiden och sitter förgäves och väntar på något som ska koka upp
Folk som räfsar eller sopar ihop en fin liten hög och sedan låter högen ligga kvar i flera dagar
Högen sprids ju ut igen så varför sopa överhuvudtaget om du ändå inte tänker ta upp den
Dessutom tycker jag det ser ännu skräpigare ut med en bortglömd hög
Främst sker det på jobbet ganska ofta att någon lämnar en hög med skräp gärna precis vid dörren eller en räfshög utanför dörren som man sedan snubblar överDu skulle få spunk på min gård... jag gör det jag orkar, dvs högarna ligger ofta kvar. Tur nog så skiter jag i vad omgivningen tycker om min gård, jag älskar den... högar och allt
Mitt välmående trumfar omgivningens syn på ordning alla dagar i veckan.
Främst sker det på jobbet ganska ofta att någon lämnar en hög med skräp gärna precis vid dörren eller en räfshög utanför dörren som man sedan snubblar över
Där mycket folk rör sig kanske det inte behöver ligga små högar med skräp
Motorcrosscyklar är fruktansvärt irriterande! Jag bor också vid en mycket liten väg, som till och med har en fordonstrafik-förbjuden-skylt. Det hindrar inte folk från att tycka det är en bra idé att köra här.Motorcrosscykel på min lilla väg
Herregud vilket liv jag fick hålla för öronen