Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då tycker jag att du ska googla på "kjell eldar i ullared" eller något i den stilen (fick själv googla på "han som eldar i Ullared" för ja kom inte på vad han hette ). Han ÄLSKAR tändvätska, om man säger så......Ingen aning, jag tittar inte på TV
@tanten jag förstår din ledsen-smiley. Jag använder aldrig tändvätska själv. Men jag tror inte att Kjell hade nöjt sig med det relativt långsamma förlopp som matoljeindränkt hushållspapper har vid tändning, eller för del delen en sådan där elektrisk "tändgaffel" (eller vad den korrekta termen är?).......Till exempel
Intervjuat en ny vikarie. Som var asförkyld... ”Jag kom hem precis hem från 3 mån i Asien, men jag är bara förkyld"
Jamen tack som fan för att du sitter och hostar i mitt rum
Till exempel
Kollade räkningarna och inser att min näträkning går på runt 900 och elförbrukningen på strax under 300. Hur i helskotta kan det bli så dyrt med nätet
Han kan ju knappast vara seriös, verkar som det är en mediekåt idiot som tar chansen att få vara i TV.Till exempel
Så är det säkert.Han kan ju knappast vara seriös, verkar som det är en mediekåt idiot som tar chansen att få vara i TV.
Förstod det och här är det grillförbud på balkongernaMenade grillförbud, självklart inte eldningsförbud.
Igår fick min dator plötsligt för sig att ställa fram klockan en timme.
Så nu går datorns klocka en timme fel och det gör att jag får hicka med jämna mellanrum.
Det tar en bråkdels sekund att komma ihåg att den går fel.
Är det för att jag har Win7? Irriterande.
Kollade räkningarna och inser att min näträkning går på runt 900 och elförbrukningen på strax under 300. Hur i helskotta kan det bli så dyrt med nätet
Är du säker på att du inte blandar ihop Teams med Teamviewer?Men va f-n.
Min organisation ska genomför årsmöte med Teams.
Jag lyckas inte begripa appen och den tycks inte funka speciellt bra på min urgamla dator.
inte fattar jag heller hur vi ska kommunicera. Teams för mig har tidigare bara varit ett sätt att fjärrstyra datorn från IT-avdelningen ....
Jag hade lämnat återbud till mötet men nu tjatas det på mig att jag ska vara med.
Vill inte.