Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som att mitt påskägg (och de 63561 andra svenska varorna jag beställde från samma affär) inte kommer att komma fram i tid Ett väldigt futtigt I-landsproblem egentligen, men just i sådana här tider är det precis en sådan liten sak som jag hade behövt för att pigga upp påskhelgen som annars är inställd på alla möjliga sätt och vis. Skit också. Får nöja mig med att köpa en massa god choklad när jag veckohandlar imorgon, och se fram emot att njuta av det svenska godiset vid senare tillfälle!
Nä pynt har jag faktiskt rätt gott om, alltid något! Marabou-choklad och Cloettas påskeskum är det värre med...Behöver du påskfjädrar? Mina kom idag! De är visserligen prickiga, men ändå!
Nä pynt har jag faktiskt rätt gott om, alltid något! Marabou-choklad och Cloettas påskeskum är det värre med...
Jo... Men de har ju stängt!Äsch då, där kan jag inte hjälpa dig! Men har de inte påskgodis på IKEA?
Har de?! I didn't know! Jag trodde de räknades till typ hardware store.Jo... Men de har ju stängt!
Det finns inget generellt eldningsförbud på balkonger, det är upp till varje fastighetsägare eller bostadsrättsförening.Kommer gående och ser en öppen låga på en balkong på våningen under min. Då är det nån grannjävel som fått för sig att grilla med en jävla kolgrill Var SÅ jävla nära att ringa brandkåren och slösa på deras resurser. Nu får det väl bli störningsjouren istället.
Det är otillåtet här.Det finns inget generellt eldningsförbud på balkonger, det är upp till varje fastighetsägare eller bostadsrättsförening.
Menade grillförbud, självklart inte eldningsförbud.Det är otillåtet här.
Menade grillförbud, självklart inte eldningsförbud.
Du menar som Kjell i TV-serien Ullared ?!Som en del grillar är det nog snarast fråga om eldning och inte grillning
Du menar som Kjell i TV-serien Ullared ?!
Men vaf...Intervjuat en ny vikarie. Som var asförkyld... ”Jag kom hem precis hem från 3 mån i Asien, men jag är bara förkyld"
Jamen tack som fan för att du sitter och hostar i mitt rum
Men vaf...
Jag hade frågat om hen testat sig, annars bett hen gå och tagit intervjun en annan gång. Så oansvarigt, ”bara förkyld”
Ja, verkligen. Har hon levt under en sten senaste tiden?! Stor suck!! Hoppas hon bara var förkyld...Det var liksom lite sent - hon var redan inne.
SUUUUUUCK. Hur tänkte hon där? Kunde ju sagt - jag är förkyld, kan vi ses om en vecka eller två?