Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VAD har man på bullar om man inte har pärlsocker?Nix, verkar vara en svensk grej! Märkligt, jag vet!
Det finns knappt bullar här, och de få personer jag känner som fått för sig att baka "Swedish cinnamon buns" har hällt glasyr på dem Mitt lokala bageri har dock börjat baka riktigt goda kanelbullar på senaste och de har faktiskt pärlsocker på, men det beställs då från en specialaffär...VAD har man på bullar om man inte har pärlsocker?
Jag höll på å storkna när Jamie Oliver skulle göra traditionsenliga svenska bullar. Det var blåbär i dom och han snurrade dom på nåt skumt viss. Det var då inga svenska traditionsenliga bullar.Det finns knappt bullar här, och de få personer jag känner som fått för sig att baka "Swedish cinnamon buns" har hällt glasyr på dem Mitt lokala bageri har dock börjat baka riktigt goda kanelbullar på senaste och de har faktiskt pärlsocker på, men det beställs då från en specialaffär...
I USA har man en helt underbar glasyr av bland annat philadelphia-ost, smör och florsocker . Jag bakar sådana ibland - grymt goda !VAD har man på bullar om man inte har pärlsocker?
Hände mig igår. Plus att den framför gjorde likadant, hon som stod framför i kön fick hända sig om och be gubben hålla avstånd.Folk som inte fattar att hålla avstånd utan står och flåsar en i nacken. Sjukt störande i normala fall, än mer så nu när det tom sitter märken på golvet
Oh. Heja henne! Önskar att jag inte var så jävla fegHände mig igår. Plus att den framför gjorde likadant, hon som stod framför i kön fick hända sig om och be gubben hålla avstånd.
Haha, jag valde strategin: "dra upp luvan och håll andan"Oh. Heja henne! Önskar att jag inte var så jävla feg
Oh. Heja henne! Önskar att jag inte var så jävla feg
I det läget kan jag tänka mig att hosta liteHaha, jag valde strategin: "dra upp luvan och håll andan"
Folk som inte fattar att hålla avstånd utan står och flåsar en i nacken. Sjukt störande i normala fall, än mer så nu när det tom sitter märken på golvet
Snurra skumt SKA man - det lärde sig min mormor på hushållsskola på 1920-talet. Blåbär däremotJag höll på å storkna när Jamie Oliver skulle göra traditionsenliga svenska bullar. Det var blåbär i dom och han snurrade dom på nåt skumt viss. Det var då inga svenska traditionsenliga bullar.
Jag var rätt glad över askort kö så jag kom därifrån snabbtHaha, jag valde strategin: "dra upp luvan och håll andan"
Ska fan göra det i fortsättningen!I det läget kan jag tänka mig att hosta lite