Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle definitivt fungera på min mamma. Någon gång var det reklam för Viaplay gratis i 1 månad och hon var inte sen på att registrera sig. Sedan betalade hon för viaplay i ca 2 år innan hon sa upp abonnemanget, dessutom utan att någon använde det Och dit var det inte ens någon papperslapp som skulle in.Jag tror också det är så de tänker "om vi gör det jobbigt att gå ur stannar fler ". Det funkade på mig i ett par månader
Det var länge sedan SMHI hade rättMen hallå!
SMHI påstår att min by har 2 grader kallt och uppehållsväder. Nä. Det är 4 grader och det snöar.
De påstår också att det ska vara flera plusgrader om ett par timmar.
Detta!!Stör mig också på folk som skriver ”urs” istället för ”usch”. Fick just en ”urs” på snap över att det blir extrajobb för mig i morgon.. Tänker bara Ursula i Aladdin, sen på Aladdin chokladask, sen mår jag bara ännu mer illa.
Alkohol är okej, i mängden några glas (med barn i närheten). Litervis är inte okej. Men på något sätt är vit jul = inte en droppe vad som krävs för att man inte ska vara en hemsk människa. Märkligt.Jahopp såhär i juletider börjar det poppa upp statusar från pretentiösa barnfamiljer i stil med:
"Julen är barnens högtid. Ge ditt barn en vit jul, avstå alkohol". Och sen långa utlägg kring detta där folk är skenheligt goda nykterister.
På riktigt. Klart man som vuxen inte ska supa skallen av sig framför barnen (och vet man att man inte kan hantera alkohol så bör man kanske inte dricka). Men har svårt för den så extremt svartvita inställningen. alkohol = fylla verkar det som?
Klart som fan en vuxen person trots att hen är förälder borde kunna unna sig ett glas vin eller två till maten utan att framstå som en ond människa/alkoholist som förstör barnens jul? Är ju knappast så att barnen blir skadade för livet om föräldrarna inte dricker läsk på julafton??
Jag är en av dessa som delar då jag upplevt jular med hela släkten som obehagliga då jag inte känt igen de vuxna efter några glas, och då har de absolut inte varit fulla (även om jag upplevt sådana jular också) Jag förstår inte varför en känner att ens rättighet att dricka alkohol är viktigare än att låta barnen få en högtid som känns helt trygg?Alkohol är okej, i mängden några glas (med barn i närheten). Litervis är inte okej. Men på något sätt är vit jul = inte en droppe vad som krävs för att man inte ska vara en hemsk människa. Märkligt.
Tillägg: jag firar aldrig jul med barn. Så jag har nog inte rätt till en åsikt. Men har som barn själv inte upplevt något glas dom obehagligt heller. Dyngfull, ja. Men jag tycker att skillnaden är stor.Jag är en av dessa som delar då jag upplevt jular med hela släkten som obehagliga då jag inte känt igen de vuxna efter några glas, och då har de absolut inte varit fulla (även om jag upplevt sådana jular också) Jag förstår inte varför en känner att ens rättighet att dricka alkohol är viktigare än att låta barnen få en högtid som känns helt trygg?
Jahopp såhär i juletider börjar det poppa upp statusar från pretentiösa barnfamiljer i stil med:
"Julen är barnens högtid. Ge ditt barn en vit jul, avstå alkohol". Och sen långa utlägg kring detta där folk är skenheligt goda nykterister.
På riktigt. Klart man som vuxen inte ska supa skallen av sig framför barnen (och vet man att man inte kan hantera alkohol så bör man kanske inte dricka). Men har svårt för den så extremt svartvita inställningen. alkohol = fylla verkar det som?
Klart som fan en vuxen person trots att hen är förälder borde kunna unna sig ett glas vin eller två till maten utan att framstå som en ond människa/alkoholist som förstör barnens jul? Är ju knappast så att barnen blir skadade för livet om föräldrarna inte dricker läsk på julafton??
Månadens mensfinne som placerat sig på första parkett mitt i fejjan . Eftersom min hudton är i nyans "dracula" så är den minst sagt framträdande...