Jag stör mig på att det inte finns en minivariant av hundrasen Saluki. Tänk er en Saluki i Whippet storlek, det hade ju varit en dröm .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och före det: "Alla dina problem beror på rökning"Förr: "Alla dina problem beror på övervikt"
Nu: "Alla dina problem beror på stress"
När jag gick på högstadiet så fick rökarna ingen hjälp av skolsköterskan. Alla bekymmer - från huvudvärk till mensvärk - berodde på cigaretterna.Och före det: "Alla dina problem beror på rökning"
Ja alltså nu är ju jag inte en jättetillförlitlig källa här, men enligt min sambo säger man typ "lowellin" med betoning på e:et. Inte "lewellyn".
Därför undviker jag så gott jag kan nässpray när jag är förkyld, det är ett jäkla aber att vänja av sig med det sen! Det kommer liksom alltid ikapp enLäkemedelsutlöst nästäppa.
Kan inte vara utan nässpray men den orsakar nästäppa.
Nej, det funkar inte med saltvatten, använder det också plus rhinocort - som också gör mig svullen i näsan.
Just det, fick googla för att komma ihåg hur man ska säga det där! Min svägerska funderar på att döpa sitt kommande barn till Niamh (=Nieve) och jag har försökt att hinta om att det kan bli lite jobbigt för barnet...Men alltså varför gör de det så himla krångligt med stavning vs uttal... Jag har en fd kollega på vårt irländska kontor som heter Caoimhe - det tog mig lång tid att förstå att det var samma person de menade när de uttalade namnet som när jag såg det nedskrivet.
Bankens jävla frågor som dyker upp med jämna mellanrum när jag loggar in
Vad kommer pengarna som du sparar hos oss huvudsakligen ifrån?
Arv eller gåva
Spel- eller lotterivinst
hur i hela h-vete ska jag veta om jag kommer att vinna på spel eller få ett arv
Sådant brukar man annars kanske inte vara så öppen medPappa fick en gång frågan när han skulle sätta in en större summa kontanter (för länge sen). Han bara ”knarkförsäljning”