Märkligt, jag hör om honom på nyheterna och när jag läser de stora dagstidningarna förutom att tjat i radion.Enda stället jag läser om ASAP Rocky är här. Skrivet av dig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt, jag hör om honom på nyheterna och när jag läser de stora dagstidningarna förutom att tjat i radion.Enda stället jag läser om ASAP Rocky är här. Skrivet av dig...
Enda stället jag läser om ASAP Rocky är här. Skrivet av dig...
Rappare från USA. Häktades och dömdes för misshandel i Stockholm i somras. Kim Kardashian ringde Trump som försökte påverka Löfven att släppa honom ur häktet och låta honom åka hem.Jag vet inte ens vem det är
Bor jag under en sten??
Tror du skulle citera mig?Enda stället jag läser om ASAP Rocky är här. Skrivet av dig...
Rappare från USA. Häktades och dömdes för misshandel i Stockholm i somras. Kim Kardashian ringde Trump som försökte påverka Löfven att släppa honom ur häktet och låta honom åka hem.
Det var ju jättestort i somras, hur har du kunnat missa det?
Kan konstatera att grannen inte har lärt sig ett dugg. Ikväll har jag återigen ställt mig i mitten av min ruta och blockat hans förardörrInväntar den ännu intressantare uppdateringen om hans parkeringsbeteende förändras...
Tror du skulle citera mig?
Du kanske skulle läsa mer nyheter, inte bara på buke
eh.. jaghur många väljer postförskott numera?
Du å jaHaha, jag har uppenbarligen bott under den där stenen
Stör mig på den lokala fb-gruppen där kommunfullmäktiges budgetsmöte diskuteras.
En flitig debattör skriver att "Budget är bara en prognos och inget annat, finns inget i en budget som är fast ställt "
Jösses. Är det vad folk inbillar sig? Att kommunerna har egna sedeltryckerier? Att de pengar man tilldelar verksamheterna är en "prognos".
Spännande privatekonomiOj.
Personen kanske tänkte på sin egen budget. Typ.
Du å ja
Jag läser SvD, DN, Dagens Samhålle, regionala tidningar, lokaltidningen och jag har radion på dygnet runt.
ASAP Rocky har flimrat förbi nån enstaka gång efter att han släpptes ur häktet. I nån liten sidonotis.
Tror det kan beropå vilka medier man hänger i. Jag lyssnar inte på reklamradio eller läser kvällstidningar..
JAG DÖR!!!!!!När man tror att man klickat in på barnforumet och hittar tråden "Oseriös avel 2019", för att sedan upptäcka att man i själva verket har hamnat på Hund.
Besviken