Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ca 20 minuterUppdatera gärna med hur lång tid det tog för honom att komma in i sin bil
Inväntar den ännu intressantare uppdateringen om hans parkeringsbeteende förändras...Ca 20 minuter
Jag satt och åt frukost när han och hans två barn kom ner till parkeringen. Först stod han en lång stund och bara tittade på bilarna, precis som om han uttalade en förbannelse över bristen på svängyta för förardörren.
Efter att ha insett att det aldrig kommer att gå att hoppa in den vägen gick han till sist runt och öppnade dörren till passagerarsätet. Först fick han plocka ut barnstolen och ställa den bredvid, därefter fick han åla sig in till förarsätet under en minst sagt omständlig process. Han är som sagt rätt bastant och inte heller smidig som en katt så han fick sig nog ett redigt gympapass.
Efter att han äntligen kommit på plats fick han backa ut bilen medan barnen stod bredvid och väntade. När han hade backat ut och kunde öppna förardörren fick han gå runt bilen igen, sätta i bilbarnstolen och sedan packa in ungarna.
SEN kunde han åka! Han var nog en smula irriterad för han startade med en rivstart. Han verkade lite gnällig
Har du provat tyngdtäcke? Det hjälpte mig bra när jag hade sömnsvårigheter.Jag stör mig på att jag fått så infernaliskt svårt att somna!
Nu har jag legat i sängen i 2½ timme utan att ens slumra lite. Vad gör man?
Tänker inte inte be om insomningstabletter. Jag äter redan typ ett dussin olika mediciner för mig skröpliga kropp och vill inte ha fler.
Vänta va? Är inte bork en hästfärg?Stör mig på att i en hästtidning som av någon anledning kom hem i brevlådan häromdagen hade beskrivningen ”bork” som färg på en häst i ett reportage
Tycker att de kunde få till färgen rätt om det är en modern hästtidning...
Visa bifogad fil 40349
Njae.Vänta va? Är inte bork en hästfärg?
Gulbrun är den rätta benämningen numera.Vänta va? Är inte bork en hästfärg?
Sanning med modifikation.Gulbrun är den rätta benämningen numera.
Nä det stämmer juSanning med modifikation.
Dvs alla hästar som förr skulle kallats bork är gulbruna men alla gulbruna hästar är inte bork.
Ta Bernstein t.ex. Han var gulbrun men ingen skulle väl kommit på tanken att kalla honom bork?
En istället för man. Ser alltid ut som att folk glömmer att skriva vilken en de menar. Men det kanske är jag som läser tokigt