Kan inte använda menskopp.Alltså, menskopp är ungefär en miljon gånger bättre än tampong. Tips tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte använda menskopp.Alltså, menskopp är ungefär en miljon gånger bättre än tampong. Tips tips!
Jag fick en gammal ridhjälm en gång, en sån som inte hade något stötdämpande material, den var alltså ca 0,5 cm tjock. Det var väl mer som en grej att ha i bokhyllan, ungefär.Glor på en hästserie. Lagom lättsmält tänkte jag, bara glo på hästar som the good old days... Men nej. Varför är folk så jävla oansvariga? Barn som ska rädda stulna hästar, en förälder som ger bort sin 65463 år gamla begagnade ridhjälm till dottern, minderåriga nybörjare som på 2 sekunder går från att sitta upp för första gången till att träna en vild häst och ytterligare 2 sekunder senare ska tävla på samma häst utan att rida in den, osv osv osv osv osv.
Jag känner mig så... Vuxen
Var det störande?Jag fick en gammal ridhjälm en gång, en sån som inte hade något stötdämpande material, den var alltså ca 0,5 cm tjock. Det var väl mer som en grej att ha i bokhyllan, ungefär.
Minns inte vem jag fick den av och vad de tänkte att jag skulle ha den till.
De gav mig även en par ridbyxor med snörning i vaderna (?) De måste ha varit från 60-talet eller så. Använde dem aldrig.
Svarade på ett inlägg men jo det var störande eftersom jag inte hade nån riktig användning för dem.Var det störande?
Det är ju bara att säga nej tack.Svarade på ett inlägg men jo det var störande eftersom jag inte hade nån riktig användning för dem.
Jag var omkring 10 år, hade inte lärt mig att tacka nej ännu. Som barn ska man ju vara tacksam om man får nåt.Det är ju bara att säga nej tack.
Ring miljökontoret i din kommun om det upprepas, och ta kort på röken samt gör ett schema när det eldas om det blir ett återkommande problem!Grannen som eldar något annat än torr ved (sopor?) i sin kamin så röken kommer in genom ventilationen i mitt hus .
Extra vidrigt idag när det är mulet, dimmigt och duggregnar vilket gör att röken går neråt
Är slutsatsen att jag måste sluta med riven ost ovanpå pastasåsen?
Uppdatera gärna med hur lång tid det tog för honom att komma in i sin bilJag stör mig inte på något speciellt ikväll men den som har parkeringen till höger om min bil lär störa sig som fan på att han inte kommer kunna öppna förardörren imorgon
Han är nämligen urusel på att parkera. Vi har små rutor och han får bara inte till centreringen av sin bil, den står alltid med hjulen så nära rutans vänstra streck det går. Ikväll var det värre än vanligt. Han stod klart och tydligt på linjen och tja, jag centrerade min stora bil i min ruta så att den stod perfekt i mitten. Jag kan ju inte hjälpa att han parkerar som om han vore blind och min stora bil kräver plats så det finns inte en chans i världen att han kan öppna förardörren och hoppa in den vägen. Han är dessutom rätt bastant.
Jag har utsikt över parkeringen så imorgon ska jag ta en lång frukost och skadeglatt se på när han får krångla sig in via passagerarsätet