I alla fall när jag har glömt hörlurarna.Ja barn bör hålla sig till regeln "ses men inte HÖRAS" på allmän plats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I alla fall när jag har glömt hörlurarna.Ja barn bör hålla sig till regeln "ses men inte HÖRAS" på allmän plats.
I alla fall när jag har glömt hörlurarna.
Smaklöst och skuldbeläggandeEtt för mycket?
Måste säga att hela ditt inlägg är smaklöst.
Jag har funderat på det men i så fall måste jag (bortsett från alla mindre störningsmoment det innebär att vara utan en smartphone en vecka) kontakt klarna för att på något vis lösa en faktura som förfaller då jag inte kan betala den utan BankID.Kan du inte avvakta en vecka till black friday?
Typiskt! Prova kontakta klarna, det skadar inte!Jag har funderat på det men i så fall måste jag (bortsett från alla mindre störningsmoment det innebär att vara utan en smartphone en vecka) kontakt klarna för att på något vis lösa en faktura som förfaller då jag inte kan betala den utan BankID.
Det är också ett störningsmoment för övrigt, ENDA gången jag håller på en Klarna-faktura för att medvetet betala sent, då dör telefonen
Ett för mycket?
Måste säga att hela ditt inlägg är smaklöst.
Jag såg att jag hade fått information per mail så att jag kan betala den genom internetbanken så det löser sig!Typisk
Typiskt! Prova kontakta klarna, det skadar inte!
Kan du inte be att få skjuta på presenten lite?Stör mig på att jag inte köpte present till min bror tidigare. Köpte en stor lykta idag som absolut går att ge bara som den är, men som hade varit perfekt att göra vinterlandskap eller liknande i. Han fyller i morgon dock så hinner inte fixa grejer till det
Samma här, får planera att dricka mindre kaffe om jag vet att jag tex ska sitta i bilen ett tagAtt jag blir så kissnödig av kaffe. Mitt ständiga dilemma i livet.
Känner samma sak.Stör mig en bild som dykt upp på facebook där det står "Den bästa julklappen är att ha dig i mitt liv." med uppmaningen att man ska tagga någon som man uppskattar... ingen har taggat mig och jag har ingen att tagga, blir bara så deppig när jag ser sådana inlägg och det stör mig på att jag är som en bitter gammal käring.
Alltså, menskopp är ungefär en miljon gånger bättre än tampong. Tips tips!Korta tampongsnören. Man får treva runt där nere för att hitta snöret, inte så kul. Speciellt inte om man kissat på det. Sen har de en tendens att sno ihop sig så man inte hittar änden.