Vad använder du för "behandling"? Det finns ju små plåster nu för tiden istället för kräm. Tycker de är superbraJag känner med dig
Jag har liknande hudton och mitt munsår bestämde sig för att bli gigantiskt... och rejält rött. Värdelös kombo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad använder du för "behandling"? Det finns ju små plåster nu för tiden istället för kräm. Tycker de är superbraJag känner med dig
Jag har liknande hudton och mitt munsår bestämde sig för att bli gigantiskt... och rejält rött. Värdelös kombo.
Vad använder du för "behandling"? Det finns ju små plåster nu för tiden istället för kräm. Tycker de är superbra
Tänker bara Ursula i Aladdin, sen på Aladdin chokladask, sen mår jag bara ännu mer illa.
Kort och gott så kan vi väll säga att jag stör mig ofantligt mycket på min hjärna som spinner iväg åt alla håll och kanter!
Det är troligen för sent nu, men skulle jag ha skrivit detta igår skulle jag ha kunnat lugna ditt illamående och skenande hjärna:
Ursula var i "lilla sjöjungfrun" inte "aladdin"
De är jättebra... om man tål klistret. Vilket jag inte gör och upptäckte det på det hårda sättet (jag har tålt det förut men de måste ha ändrat något så jag tror det var det som gjorde att det sas exploderade den här gången). Jag är känslig för klister i plåster/medicinsk tejp.
Jag använder Anti och ett honungspreparat. Egentligen får jag inte använda antiviraler men jag kände att jag bara orkar inte. Det kommer att ge ett ordentligt ärr, det ser för jävligt ut rent ut sagt. Jag hoppas bara att jag inte får in bakterier i eländet.
Du är långt ifrån ensam. Jag tål inga plåster/tejper alls. Ett helvete efter varje operation då man måste ha bandage över såret under flera dagar. Irritationen från häftan är för mig ofta värre än själva operationssåret. Huden blir illröd och inflammerad, inte kul alls och det där med att tejpa ärr lång tid efter operationer har aldrig fungerat för mig.Jag har alltid trott att jag är ensam om det här Jag tål inte heller vissa plåster, t ex de man får när man tagit blodprov. Jag brukar få barnversionen av plåster då och då funkar det Har aldrig hört om någon mer som har samma problem som jag.
Vad är detta honungspreparat? Kan inte använda plåstren heller men av andra anledningar.De är jättebra... om man tål klistret. Vilket jag inte gör och upptäckte det på det hårda sättet (jag har tålt det förut men de måste ha ändrat något så jag tror det var det som gjorde att det sas exploderade den här gången). Jag är känslig för klister i plåster/medicinsk tejp.
Jag använder Anti och ett honungspreparat. Egentligen får jag inte använda antiviraler men jag kände att jag bara orkar inte. Det kommer att ge ett ordentligt ärr, det ser för jävligt ut rent ut sagt. Jag hoppas bara att jag inte får in bakterier i eländet.
Kan inte använda plåstren, har provat flera ggr. Får nya blåsor precis i kanten på plåstret.Vad använder du för "behandling"? Det finns ju små plåster nu för tiden istället för kräm. Tycker de är superbra
Men nej! Lider verkligen med digÄntligen igång efter mitt handledsbrott. Rider för tredje gången, hästen går omkull och jag bryter andra handleden. Vad är oddsen?
Nu måste jag dessutom åka 35 mil i morgon för att få det opererat.
min 3-åring fick syn på bilden "tomten bajsat. Bajsat lera. Tomten bajs"Julpynt på jobbet. Jag tyckte att den här tomten var så söt tills en kollega utbrast:
"-Men kolla! Det ser ju ut som att tomten har skitit ut en rejäl hög diarré som han nu står i!"
Nu kan jag inte titta på den här på samma sätt längre
Visa bifogad fil 40970
Din treåring är uppenbarligen mer klarsynt än designern bakom skapelsenmin 3-åring fick syn på bilden "tomten bajsat. Bajsat lera. Tomten bajs"
Vad sa chefen om julprydnaderna som dök upp på det låsta kontoret?Din treåring är uppenbarligen mer klarsynt än designern bakom skapelsen
Idag har mina kollegor spekulerat i varför tomten höjer käppen, det ser mest ut som att han vill slå någon. Jag ger upp med den här nu. Den får åka in på chefens kontor imorgon
Han kommer alltid först av alla till kontoret och morgonen efter när vi andra anlände hade han redan slängt ut allt vi satte in på hans kontor Han förstod att någon (jag ) har en extranyckel som han hade gått och letat efter men inte hittat, han hade dock inte tittat i fickan på min jobbjackaVad sa chefen om julprydnaderna som dök upp på det låsta kontoret?
*Sjukt nyfiken*
Min man gjorde det, fast bara i form av en lapp på ett rörigt skrivbord. Det tog tre år innan den hittadesHan kommer alltid först av alla till kontoret och morgonen efter när vi andra anlände hade han redan slängt ut allt vi satte in på hans kontor Han förstod att någon (jag ) har en extranyckel som han hade gått och letat efter men inte hittat, han hade dock inte tittat i fickan på min jobbjacka
Ska göra ett nytt försök att smygpynta hans kontor, typ ställa in lite grejer på dolda platser!