För mycket besvär för en påse. Men får jag fler så får jag nog göra detOm du klagar till OLW?, Estrella? så kan du få kompensation, jag har fått okryddade chips någon gång, jag fick en ny påse, eller om det var flera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mycket besvär för en påse. Men får jag fler så får jag nog göra detOm du klagar till OLW?, Estrella? så kan du få kompensation, jag har fått okryddade chips någon gång, jag fick en ny påse, eller om det var flera?
Ja jag var riktigt sugen på just såna snacka om besvikelseJu, vilket lördagstrauma. Du har min sympati.
Fyll bara i ett formulärFör mycket besvär för en påse. Men får jag fler så får jag nog göra det
. Hoppas att det går att reklamera, så det blir en liten tröst iaf.Ja jag var riktigt sugen på just såna snacka om besvikelse
Känner mig som en repig skiva, om nu nån vet vad jag menar.
Vädret! Kan det nån gång bestämma sig för hur det ska ha det? Regn, minusgrader, halka, plusgrader, blåst, snö, minusgrader, plusgrader, mera regn, regn, regn och snö!
Hinner du inte lägga på dem i morgon bitti?Ska posta träckprov imorgon, dock verkar alla brevlådor tömmas 13:00 och då jobbar jag.
För att du bor på svenska västkusten..?
Kommer inte alltid finnar och munsår m.m. som mest olägligt? Borde nästan prova o lura dom typ boka in något viktigt men ändra det i sista sekundenJag har en intervju imorgon. Och en finne som är mer som en infekterad böld på hakan, med tillhörande sårskorpa. Får monsterfinnar någon gång om året, det kändes olämpligt NU.
Försent nu men tandkräm är uttorkande, det kan fungera dämpande att smeta på lite tandkräm på den och sen sova med det över natten.Jag har en intervju imorgon. Och en finne som är mer som en infekterad böld på hakan, med tillhörande sårskorpa. Får monsterfinnar någon gång om året, det kändes olämpligt NU.
Får lägga det på lådan i EM, har inte tagit provet änHinner du inte lägga på dem i morgon bitti?
Jag har bra receptbelagda grejer. Det fungerar på vanliga, stora och ganska otäcka grejer. Men bölden från helvetet skrattar bara.Försent nu men tandkräm är uttorkande, det kan fungera dämpande att smeta på lite tandkräm på den och sen sova med det över natten.
Jag läste finne som finne, svensk och amerikan. Som om det var en extremt jobbig person från finlandJag har en intervju imorgon. Och en finne som är mer som en infekterad böld på hakan, med tillhörande sårskorpa. Får monsterfinnar någon gång om året, det kändes olämpligt NU.
Fråga?När folk står och viskar om jobbrelaterade saker precis bredvid mig. Med ryggen emot så jag inte hör. Jag vill också veta vad som händer!