Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga?
Reklamera.Köpte nya tallrikar på Cervera för en månad sen, de är redan repiga
Ja jag får göra det och hoppas på att det var måndagsexemplar jag fickReklamera.
Åh, nej, vad hemskt!Stör mig på att jag trodde klockan ringde, så jag masade mig upp, släppte ut hundarna, satte igång motorvärmaren, var på toaletten och insåg att klockan var 01.
Drog ur motorvärmaren, släppte in hundarna och jag och katten lade oss under täckt igen. Nu försöka sova ett par timmar till.
Stör mig på att det tog en stund att somna och sedan vaknar jag runt 4 när jag sover som bäst, så kissenödig, upp på toan, sen lögn i helvete att somna om, för att upptäcka att mensen är på gång, mensvärk check.... upp å fixa med det, sen tillbaka å försöka vila ögonen lite, glöm att somna om.Stör mig på att jag inte kan sova å klockan ringer 05:45...
Reklamera.
Jag har ju min monsterfinne/böld först. Sen så får jag blåsor på tungan om jag har det lite stressigt - check. Brukar försvinna på cirka en vecka. Har känt av ett litet skav i ögat ett tag, så jag gick förbi optikern, hon gissade på en bakterieinfektion och sa åt mig att åka till VC. Imorgon kanske jag halkar och bryter ett ben, det vore ju rimligt med tanke på allt annat.
Jag tog ett glas vin och struntar i allt resten av kvällen, det har jag förtjänat.
Jo, jag är absolut beredd att reklamera den här kroppenJag läste snabbt och trodde ditt svar var till detta;
Ändå rimligt på något vis.
Jo, jag är absolut beredd att reklamera den här kroppen
HIttade du diskborsten?Jag har köpt en ny diskborste. Höll den i handen IGÅR. Jag har letat efter den typ halva dagen. Var i hela friden har jag gömt den?!