Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det folk som gör det? så jäkla fultFolk som skriver lurre istället för lunch Ser det på instagram hela tiden. Det KAN ju inte bara vara jag som rycker att det låter så jäkla fult?!
Undrar om de äter firre och tar sig en virre ???Folk som skriver lurre istället för lunch Ser det på instagram hela tiden. Det KAN ju inte bara vara jag som rycker att det låter så jäkla fult?!
Finns det folk som gör det? så jäkla fult
Påminde just om när jag under en buffé för glatta livet öste på med rom.- Människor som inte kan vara mötesordförande, formulera kloka beslutsformuleringar, hålla effektiva talarlistor...
- Att den veganska "laxröran" smakade riktigt illa. Nästan som att man blandat majonnäs, ättika och massa dill
Åh, tångkaviar tycker jag är godare än "vanlig" rom ^^Påminde just om när jag under en buffé för glatta livet öste på med rom.
Bara det att jag missade skylten där det stod att det var veganskt
...och att man då stödjer en diktatur med grisiga värderingar.Att min kollega med barn och barnbarn ska flyga till Dubai, barnbarnet är då 4 månader gammalt. Kanske bara är jag men ser det som högst olämpligt både med tanke på smittorisken och den långa flygresan.