Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev för några år sedan nobbad att prova ett plagg som fanns på en skyltdocka. Jag hade kollat alla storlekar på de plagg som hängde på stället och det enda som hade min storlek fanns på skyltdockan.Vilka totala idioter.
I "vanliga" butiker så har de klätt av provdockor åt mig, bland annat Lindex.Jag blev för några år sedan nobbad att prova ett plagg som fanns på en skyltdocka. Jag hade kollat alla storlekar på de plagg som hängde på stället och det enda som hade min storlek fanns på skyltdockan.
De sa att de fick inte göra så. Lindex.
+1 på den!!Folk som inte skiljer på betydelsen i att nyttja resp. utnyttja.
Men ja!Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit det tidigare men "Tack för inläpp" i olika grupper.
Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit det tidigare men "Tack för inläpp" i olika grupper.
Men är det fortfarande jättevanligt att folk gör så?? Jag tycker att jag ser det rätt sällan numera.......tack och lov.Men ja!
Är med i en FB grupp där det inte skrivs så jättemycket men dit fler medlemmar trillar in hela tiden. Kollar man flödet i den gruppen så är det enda man ser "tack för insläpp!"
Tyckte jag med, tills jag gick med i en ny trädgårdsgruop nyligen.Men är det fortfarande jättevanligt att folk gör så?? Jag tycker att jag ser det rätt sällan numera.......tack och lov.
Gud, jag har aldrig satt min fot på Gekås. Jag hade nog fått en stroke.Människor i största allmänhet något som kan få mitt öga att rycka i frustration är när folk är sega i affärer när man själv vill gå in och ut på 5 minuter blankt. Stannar upp framför en och kontemplerar över något. Gahhnirf! Värst är det nog på ullared. Då ska tanterna som åker med varandra ha stormöten i gångarna och visa upp alla mina illasittande djurmönstrade tunikor de ska köpa för varandra
Det bästa är när man åker därifrån. Lite som när man åkt skridskor. Det bästa är känslan när man fått av sig skridskornaGud, jag har aldrig satt min fot på Gekås. Jag hade nog fått en stroke.