Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På att det blåser så jag tror huset ska lyfta!
På att inte ens de mest seriösa (för att inte tala om dyra) sportklädesföretagen (ja, jag tittar på er Nike och Reebok) har vett att göra träningstights som inte blir genomskinliga så fort man utövar någon slags knäböj/marklyft/utfallssteg eller böjer sig fram på annat vis. Seriöst, hur svårt kan det vara att använda tillräckligt mycket/tjockt tyg?!
Det är ett mycket välkänt problem för kvinnor som styrketränar, det här att inte kunna hitta tights som är "squat proof", men trots det var 4 av de 5 par jag provade idag helt värdelösa.
Jag kör bara kläder från aimn nuPå att inte ens de mest seriösa (för att inte tala om dyra) sportklädesföretagen (ja, jag tittar på er Nike och Reebok) har vett att göra träningstights som inte blir genomskinliga så fort man utövar någon slags knäböj/marklyft/utfallssteg eller böjer sig fram på annat vis. Seriöst, hur svårt kan det vara att använda tillräckligt mycket/
Det är ett mycket välkänt problem för kvinnor som styrketränar, det här att inte kunna hitta tights som är "squat proof", men trots det var 4 av de 5 par jag provade idag helt värdelösa.
Ja, hojta gärna om du kommer på det!Hmm, jag har fått upp en del reklam på instagram om träningstights som ska vara "squat prof", men nu minns jag inte namnet på någon av dem. Återkommer om de kommer upp på nytt.
Men ja, i övrigt håller jag helt med dig, hur svårt kan det vara? Då sysslar jag dessutom inte med styrkelyft, utan joggar, och även där finns det en uppsjö med tights som blir till strumpbyxor när man drar dem på sig.
Grät lite inombords när mina bekväma, ogenomskinliga, trofasta adidastights gick sönder på sensommaren
Aha, de har jag helt missat! Men de är bra alltså?Jag kör bara kläder från aimn nu
Jag tycker de är helt överlägsna! Behöver aldrig dra upp byxorna, och aldrig behövt tänka att de ska synas igenom ( de har en modell där det är som vitt tyg under det svarta, där det ser ut som de blir genomskinliga när man böjer sig, det är de byxorna med en stor vit logga på låret)Ja, hojta gärna om du kommer på det!
Jag gick igenom samma trauma när mina favoritleggings gick sönder i somras och har varit på jakt efter ett par liknande ända sedan dess. De var faktiskt från Nike och var väldigt bra på alla vis, men de 253 olika Nike-leggings jag provat sedan dess håller inte alls måttet tyvärr.
Aha, de har jag helt missat! Men de är bra alltså?
Åh vad bra, tusen tack! Smart av dem att marknadsföra sig som just "100% squat proof", jag har bara väntat på att något märke ska börja med det!@Mineur
Kom på vilken den ena var nu, Bara sportswear.
De påstår i allafall att deras tights är non see thru. Jag kan ju inte gå i god för att de håller vad de lovar, men ganska snygga var de i allafall
Åh vad bra, tusen tack! Smart av dem att marknadsföra sig som just "100% squat proof", jag har bara väntat på att något märke ska börja med det!
Märke?Stör mig på att min telefon drar mycket batteri fastän jag inte använder den. Står nu på 20% och jag har bara använt den pyttelite idag.