Man kan boka typ alla synundersökningar online förutom den som krävs inför att börja övningsköra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo... iofs. Men som nu idag, det var gott om folk där vi fikade, en person paxar det enda lediga 4-bordet och går sedan och tar kölapp och väntar på att få handla. Under tiden kommer flera personer som redan handlat och letar efter plats, medan någon som de facto inte handlat har paxat ett tomt bord...Jag gör definitivt så! Saknas det plats efter jag har köpt fika så vill jag ju inte fika där..
Jag tycker nästan att dom som inte har paxat får skylla sig självJo... iofs. Men som nu idag, det var gott om folk där vi fikade, en person paxar det enda lediga 4-bordet och går sedan och tar kölapp och väntar på att få handla. Under tiden kommer flera personer som redan handlat och letar efter plats, medan någon som de facto inte handlat har paxat ett tomt bord...
Dagens störning är de fika- och kondisgäster som börjar sitt besök med att paxa plats och sedan tar kölapp för att handla. Förmodligen samma människor som ställer bilen i biltvättkön och sedan går in för att köpa tvättkupong - medan kön växer bakom, med tvättkunder som redan köpt kupong. Eller skickar ut [valfri familjemedlem] att ställa sig och med sin kropp paxa parkeringsplats i Ullared. Eller toksprintar och lägger en paxnings-scarf på en stol på [valfri färjelinje med dagskryss] för att säkra sittplats medan de flanerar runt båten eller handlar taxfree eller softar i restaurang.
Det finns en särskild plats i helvetet för paxare.
Oh no!!! Det borde vara olagligt att bar dyka upp!Respektlösa människor. Har man för vana att bara dyka upp utan förvarning får man också vara beredd på att det inte passar, ha sociala skills nog att märka att man stör och ha vett att åka utan att bli handgripligen utkastad. Har man inte det är tipset att kolla med den man tänkt åka till om det passar istället för att komma och störa i timtal.
Ja iallafall om man har tänkt ockuperaOh no!!! Det borde vara olagligt att bar dyka upp!
På att inte ens de mest seriösa (för att inte tala om dyra) sportklädesföretagen (ja, jag tittar på er Nike och Reebok) har vett att göra träningstights som inte blir genomskinliga så fort man utövar någon slags knäböj/marklyft/utfallssteg eller böjer sig fram på annat vis. Seriöst, hur svårt kan det vara att använda tillräckligt mycket/tjockt tyg?!
Det är ett mycket välkänt problem för kvinnor som styrketränar, det här att inte kunna hitta tights som är "squat proof", men trots det var 4 av de 5 par jag provade idag helt värdelösa.
Kör bara Stronger nu för tiden, både squat proof och höga i midjan så de sitter på platsPå att inte ens de mest seriösa (för att inte tala om dyra) sportklädesföretagen (ja, jag tittar på er Nike och Reebok) har vett att göra träningstights som inte blir genomskinliga så fort man utövar någon slags knäböj/marklyft/utfallssteg eller böjer sig fram på annat vis. Seriöst, hur svårt kan det vara att använda tillräckligt mycket/tjockt tyg?!
Det är ett mycket välkänt problem för kvinnor som styrketränar, det här att inte kunna hitta tights som är "squat proof", men trots det var 4 av de 5 par jag provade idag helt värdelösa.
Tack för tips!Kör bara Stronger nu för tiden, både squat proof och höga i midjan så de sitter på plats
Tänk vad jag får lära mig här! Visste inte ens om att problemet existerade!Kör bara Stronger nu för tiden, både squat proof och höga i midjan så de sitter på plats