”Ena dagen var den i toppskick och plötsligt en dag sjönk den”
Visa bifogad fil 43069
Grattis, du har precis vunnit första pris för 2019-års sämsta lögn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Ena dagen var den i toppskick och plötsligt en dag sjönk den”
Visa bifogad fil 43069
Grattis, du har precis vunnit första pris för 2019-års sämsta lögn!
Haha !!
Ärligt talat @Gunnar, det här är vad som händer när du tar bort skratt-gubben. Tycker du på riktigt att det här är en vettigare lösning för forumet än att ha kvar ikonen?!
Ärligt talat @Gunnar, det här är vad som händer när du tar bort skratt-gubben. Tycker du på riktigt att det här är en vettigare lösning för forumet än att ha kvar ikonen?!
En skrattgubbe och sen gillar alla inlägger?Sidor med skrattande gubbar. Hur ska man annars reagera glatt på någons inlägg nu. Känns ju samtidigt trist att inte kunna göra det liksom.
Nä, jag vet! Man kan citera det roliga inlägget och endast skriva *skratt* som kommentar. Då slipper vi ju problemet med inlägg som bara består av smileys!En skrattgubbe och sen gillar alla inlägger?
*skratt*Nä, jag vet! Man kan citera det roliga inlägget och endast skriva *skratt* som kommentar. Då slipper vi ju problemet med inlägg som bara består av smileys!
Precis så! Det skulle vi ju kunna använda för att ersätta wow-gubben också.*skratt*
Jag letar efter den, inser att den inte finns och skiter i att reagera helt inser jag. Tråkigt.Men jag blir galen av att jag inte kan reagera med skrattgubben längre!!! Det är min första reaktion när jag ser ett kul inlägg, att försöka trycka . Och så går det inte!!! Sämst!!
Ja vilken rejäl försämring!Jag letar efter den, inser att den inte finns och skiter i att reagera helt inser jag. Tråkigt.
Jag försökte ringa Viasat igår för att ändra abonnemanget. Den avdelningen jobbar bara vardagar 9-18.
Typiskt skitsvårt med mitt jobb men idag passade det ju. Tänkte att det passade bra inför månadsskiftet så jag inte behöver betala onödigt mycket onödigt länge. Men tji fick jag! Jag hamnade på köplats 116 och jag blev ombedd att ringa en annan dag
Protest via emojisÄrligt talat @Gunnar, det här är vad som händer när du tar bort skratt-gubben. Tycker du på riktigt att det här är en vettigare lösning för forumet än att ha kvar ikonen?!
Låter fruktansvärt tungt
Jag öppnade mitt hjärta angående året 2019. Vilket var tungt och ganska jobbigt för mig.
Mina första två kommentarer var "gott nytt år". Det hade verkligen ingenting med det jag skrev att göra.
Jag öppnade mitt hjärta angående året 2019. Vilket var tungt och ganska jobbigt för mig.
Mina första två kommentarer var "gott nytt år". Det hade verkligen ingenting med det jag skrev att göra.