Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försökte ringa Viasat igår för att ändra abonnemanget. Den avdelningen jobbar bara vardagar 9-18.
Typiskt skitsvårt med mitt jobb men idag passade det ju. Tänkte att det passade bra inför månadsskiftet så jag inte behöver betala onödigt mycket onödigt länge. Men tji fick jag! Jag hamnade på köplats 116 och jag blev ombedd att ringa en annan dag :banghead:
 
Jag försökte ringa Viasat igår för att ändra abonnemanget. Den avdelningen jobbar bara vardagar 9-18.
Typiskt skitsvårt med mitt jobb men idag passade det ju. Tänkte att det passade bra inför månadsskiftet så jag inte behöver betala onödigt mycket onödigt länge. Men tji fick jag! Jag hamnade på köplats 116 och jag blev ombedd att ringa en annan dag :banghead:

Dessa "kundtjänster" alltså....! Senast jag behövde göra felanmälan till Comhem fick jag plats 52 i kön. Jag väntade tålmodigt i kanske en halvtimme och lyckades avancera till plats 5 i kön - sedan bröts samtalet.

Måttligt road gav jag mig på det igen, nu från plats 50 nånting igen. Väntade... och väntade... och väntade.... till plats 3 i kön. Då bröts också det samtalet. 🤬🤬🤬

Skrev ilskna mail, drog tio djupa andetag och tänkte tredje gången gillt. Då började jag från plats 70 nånting i kön. Men kom fram. Annars hade jag fan tagit bilen och kört till deras kundtjänst - var den än finns - och barrikaderat alla utgångarna tills de svarat.
 
Jag stör mig på mig själv.

Idag har varit en toppenfin dag 😍. Till 99,9999 %. Sen till 0,0001 % hände ett par futtiga grejer jag blev ledsen för och det är den känslan jag får med mig av dagen och har svårt att skaka av mig.

Skärp mig.

Men ändå glad att jag var ärlig och sa "nu blev jag lack och vill åka hem (vi var redan på väg hem), vi pratar om det där imorgon". För jag orkade inte ta det just då, så det hade bara blivit större då. Kände bara för att hem o lägga mig och halvdö under en filt.
Vi tar det imorrn när man är pigg igen så går det säkert att lösa!
 
Jag stör mig på att jag kommer vara astrött ikväll för jag ska jobba idag. Iofs bara till kl 15, men jag blir ändå helt slut.

Jag stör mig oå att den här tråden är så lång att jag har glömt bort vad ni klagade på i början så nu när jag äntligen plöjt mig igenom hela tråden kommer det citat- inlägg om saker jag aldrig (typ) läst?! Vad fan liksom....

Och så saknar jag känsloikonerna...
 
Beställde en ögonskuggepalett som jag velat ha i evigheter, och som såldes slut och nyligen återkom. Underbara, starka färger :love: Jag köper sällan smink och ser verkligen fram emot den. Idag är det nyår och ett ypperligt tillfälle att vräka på en massa roliga färger. Har mitt paket kommit? Nä! Såklart. "Beräknad leverans: om 2 dagar" - Postnord räknar alltså med att den kommer på torsdag. Jag förstår att det beror på att julhelgen kom emellan, och paketet skickades från UK, men ändå. Mutter. :cautious::down:
 
Stör mej på att jag är trött och orkeslös hela tiden. Har varit så sen oktober. Vet inte om det är nått som inte bryter ut eller om det är min ADD.
Sen stör jag mej på att jag har tre blåsor på underläppen som gör nått så :devil: ont. Samt en på tungan. Blev ju precis av med den som satt under tungan. Suck:(
 

Jag öppnade mitt hjärta angående året 2019. Vilket var tungt och ganska jobbigt för mig.

Mina första två kommentarer var "gott nytt år". Det hade verkligen ingenting med det jag skrev att göra.


Bilden är väldigt fin, men vilka motgångar.
Jag hoppas verkligen att nästa år ger tid att läka och att det går uppåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
27 985
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 267
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp