Jag kan ha apelsin i grekisk naturell yoghurtJag är hungrig och vill äta yoghurt men har ätit clementiner så har fortfarande citrussmak i munnen. Tror inte den kombon är så god.
Störigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ha apelsin i grekisk naturell yoghurtJag är hungrig och vill äta yoghurt men har ätit clementiner så har fortfarande citrussmak i munnen. Tror inte den kombon är så god.
Störigt.
Här aldrig haft nån.Min käklinje har försvunnit med x antal kg och åldern. Funderar på att köpa en ny.
Nu stör jag mig på samma sak. Hoppsan hon sjönk vad koooonstigt. Och vem tror hon skulle vilja ha båten?Stör sönder mig på denna idiot:
https://www.stockholmdirekt.se/nyhe...pa-kungsholmen/repslA!586VxfUY9@dkO5qBesck8g/
Dels. Hon går alltså ut offentligt och erkänner att hon ankrat sin skrotiga båt illegalt mitt i centrala Sthlm? Hon har därefter uppenbart brustit i tillsynen.
Hennes kommentar:
"Men jag trodde att det skulle lösa sig. Det gjorde det inte. Allt drog ut på tiden och, tja, sedan kom livet emellan"
VAD trodde hon skulle ”lösa sig”?!
Och uttalandet:
”Felica af Skum sjönk i september 2019. Enda dagen såg hon perfekt ut. Dagen efter stod hon på botten” är såklart REN LÖGN. Vem tror hon att hon lurar? Sen att det ska vara värt ett par hundra tusen i nuvarande skick...?! Är människan från vettet???
Sthlm stad borde frakta bort vraket och sedan utmäta kostnaden från denna galning.
Dock gött att hon är så korkad att hon faktiskt träder fram med namn och bild. Lär ju underlätta för bevisläget kan man ju tycka...
Nu stör jag mig på samma sak. Hoppsan hon sjönk vad koooonstigt. Och vem tror hon skulle vilja ha båten?
Alltså får typ panik på människan. Dessutom läcker vraket ut massa skit i vattnet omkring.
Hon måste ju vara helt från vettet...?
Hon sade att den är värd ett par hundratusen ”om man fixar lite med henne”. Lite är ju en definitionsfråga
Jag är ingen båtexpert men...
Var på en guidad tur på ett museum idag. Visningen var allt annat än barnvänlig men lik förbannat hade några övriga i gruppen tagit med sina ungar. En av ungarna grät högt och störde guiden, en annan klättrade på sin mamma heeela tiden och var allmänt brötig och en tredje sprang runt så att hans pappa hela tiden fick springa efter. Varför?! Varför tar man med barn till något som verkligen inte lämpar sig för dem?!
Idioter till föräldrar!
Jag hade tyvärr inte din dödliga sjukdom till hands Du kanske kan hosta lite i en burk och skicka över till mig så att jag kan använda den vid ett annat lämpligt tillfälle?Hade jag varit det hade jag hostat på ungjävlarna. G.A.M.E. O.V.E.R
Jag hade tyvärr inte din dödliga sjukdom till hands Du kanske kan hosta lite i en burk och skicka över till mig så att jag kan använda den vid ett annat lämpligt tillfälle?
Underbart! En sådan borde getts till damen med båten... innan hon köpte båten det vill säga!Kan slicka på en massa godisar och lägga i godispåsar som du kan dela ut?