Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag behöver medicin för att kunna sova för att den nya medicinen gör att jag inte sover. Sedan stör jag mig också på att medicinen som gör att jag kan sova också gör mig dödstrött dagen efter.. :crazy:

Får hoppas kroppen vänjer sig snart så jag inte behöver ta något för att sova..
 
Stör sönder mig på denna idiot:

https://www.stockholmdirekt.se/nyhe...pa-kungsholmen/repslA!586VxfUY9@dkO5qBesck8g/

Dels. Hon går alltså ut offentligt och erkänner att hon ankrat sin skrotiga båt illegalt mitt i centrala Sthlm? Hon har därefter uppenbart brustit i tillsynen.
Hennes kommentar:
"Men jag trodde att det skulle lösa sig. Det gjorde det inte. Allt drog ut på tiden och, tja, sedan kom livet emellan"
VAD trodde hon skulle ”lösa sig”?! 😑😑

Och uttalandet:
”Felica af Skum sjönk i september 2019. Enda dagen såg hon perfekt ut. Dagen efter stod hon på botten” är såklart REN LÖGN. Vem tror hon att hon lurar? Sen att det ska vara värt ett par hundra tusen i nuvarande skick...?! Är människan från vettet???

Sthlm stad borde frakta bort vraket och sedan utmäta kostnaden från denna galning.
Dock gött att hon är så korkad att hon faktiskt träder fram med namn och bild. Lär ju underlätta för bevisläget kan man ju tycka...
 
Stör sönder mig på denna idiot:

https://www.stockholmdirekt.se/nyhe...pa-kungsholmen/repslA!586VxfUY9@dkO5qBesck8g/

Dels. Hon går alltså ut offentligt och erkänner att hon ankrat sin skrotiga båt illegalt mitt i centrala Sthlm? Hon har därefter uppenbart brustit i tillsynen.
Hennes kommentar:
"Men jag trodde att det skulle lösa sig. Det gjorde det inte. Allt drog ut på tiden och, tja, sedan kom livet emellan"
VAD trodde hon skulle ”lösa sig”?! 😑😑

Och uttalandet:
”Felica af Skum sjönk i september 2019. Enda dagen såg hon perfekt ut. Dagen efter stod hon på botten” är såklart REN LÖGN. Vem tror hon att hon lurar? Sen att det ska vara värt ett par hundra tusen i nuvarande skick...?! Är människan från vettet???

Sthlm stad borde frakta bort vraket och sedan utmäta kostnaden från denna galning.
Dock gött att hon är så korkad att hon faktiskt träder fram med namn och bild. Lär ju underlätta för bevisläget kan man ju tycka...
Nu stör jag mig på samma sak. 🙄 Hoppsan hon sjönk vad koooonstigt.🤦‍♀️ Och vem tror hon skulle vilja ha båten?
 
Var på en guidad tur på ett museum idag. Visningen var allt annat än barnvänlig men lik förbannat hade några övriga i gruppen tagit med sina ungar. En av ungarna grät högt och störde guiden, en annan klättrade på sin mamma heeela tiden och var allmänt brötig och en tredje sprang runt så att hans pappa hela tiden fick springa efter. Varför?! Varför tar man med barn till något som verkligen inte lämpar sig för dem?!
Idioter till föräldrar!
 
Var på en guidad tur på ett museum idag. Visningen var allt annat än barnvänlig men lik förbannat hade några övriga i gruppen tagit med sina ungar. En av ungarna grät högt och störde guiden, en annan klättrade på sin mamma heeela tiden och var allmänt brötig och en tredje sprang runt så att hans pappa hela tiden fick springa efter. Varför?! Varför tar man med barn till något som verkligen inte lämpar sig för dem?!
Idioter till föräldrar!

Hade jag varit det hade jag hostat på ungjävlarna. G.A.M.E. O.V.E.R 🙄🤷🏼‍♀️
 
Alltså. Vad fasen har jag googlat för att få upp den här reklamen? Den visas hela tiden och har gjort så i några dagar nu.
(Det här är jobbdatorn så nej, inget olämpligt från min sida vad jag vet... 🤔)

Reklam.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
556
· Visningar
27 826
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 263
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp