Om du är svullen kanske det börjar bli dags för starkare medusin? Ett samtal till 1177 kanske vore på sin plats?Tror jag inte på!
Men annars är det ju en av de enklare grejerna att köpa sig. Jag hoppas min återkommer när svullnaden lägger sig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du är svullen kanske det börjar bli dags för starkare medusin? Ett samtal till 1177 kanske vore på sin plats?Tror jag inte på!
Men annars är det ju en av de enklare grejerna att köpa sig. Jag hoppas min återkommer när svullnaden lägger sig...
Om du är svullen kanske det börjar bli dags för starkare medusin? Ett samtal till 1177 kanske vore på sin plats?
Haha, bra därHar redan lyst ner i halsen med ficklampa och filmat till min läkarpolare
Haha, bra där
Kände mig lite som Fredde i Solsidan:
”Skulle du kunna slänga ett getöga i min anal”?
(Fast lyckligtvis inte analen då i detta fall haha)
Din läkarpolare lär vara glad över det faktumet...
När katten varit och trampat runt på tangentbordet nån som vet hur jag får tillbaka allt rättvänt igen? (Asusdator)
Visa bifogad fil 42776
JA, det funkade! Tack så mycket!
Testa ctrl + alt + någon av pilarna
Vad bra! Detta lärde jag mig som ett kul bus när man jobbar på kontor med ganska otekniska kollegorJA, det funkade! Tack så mycket!
Men hur f-n klarade katten av det?
Testa ctrl + alt + någon av pilarna
Hittar du så tipsa gärna om inköpsställe!Min käklinje har försvunnit med x antal kg och åldern. Funderar på att köpa en ny.
När katten varit och trampat runt på tangentbordet nån som vet hur jag får tillbaka allt rättvänt igen? (Asusdator)
Kollegans kattunge lyckades kliva runt på¨tangenterna så han hamnade på en porrsite.Men hur f-n klarade katten av det?
True. Och då är det ännu värre, när de inte bryr sig!De förstår bättre, de skiter bara i det
/cynikern
Visa bifogad fil 42776