Jag ställde ner en kartong på ett tangentbord och vips så vart det vridet ett kvarts varv så det är inte alls så svårtMen hur f-n klarade katten av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ställde ner en kartong på ett tangentbord och vips så vart det vridet ett kvarts varv så det är inte alls så svårtMen hur f-n klarade katten av det?
Åh, det har två av mina katter kunnat. Inga problem alls, de bara trampar runt lite. Jag stänger av tangentbordet när jag lämnar datorn numeraMen hur f-n klarade katten av det?
Hur gör man det?Åh, det har två av mina katter kunnat. Inga problem alls, de bara trampar runt lite. Jag stänger av tangentbordet när jag lämnar datorn numera![]()
Stänger av tangentbordet? Jag har batteridrivet tangentbord och det och alla andra batteridrivna jag har haft har en skjutknapp på sidan för av och påHur gör man det?
Aha, tänkte det var något låskommando man kunde använda för att spärra det tills man gav rätt kod e.dyl. för att låsa upp det igen.Stänger av tangentbordet? Jag har batteridrivet tangentbord och det och alla andra batteridrivna jag har haft har en skjutknapp på sidan för av och på![]()
Hmmm, det kanske mer är en fråga från hans sidaStör mig oerhört på att grannen med jämna mellanrum undslipper sig kommentarer om att jag skulle vara lösaktig. Fattar uppriktigt inte varifrån han får det.
(önskar det vore sant![]()
)
Kvarleva från synsättet att de kvinnor som inte kan kategoriseras genom att de är gifta, betraktas som antingen horor eller madonnor. Förmodligen ser han inga tecken på att du skulle vara det sistnämnda och då blir detta den naturliga slutledningen.Stör mig oerhört på att grannen med jämna mellanrum undslipper sig kommentarer om att jag skulle vara lösaktig. Fattar uppriktigt inte varifrån han får det.
(önskar det vore sant![]()
)
Tack.Kvarleva från synsättet att de kvinnor som inte kan kategoriseras genom att de är gifta, betraktas som antingen horor eller madonnor. Förmodligen ser han inga tecken på att du skulle vara det sistnämnda och då blir detta den naturliga slutledningen.![]()
Men ordvalet... Säger han verkligen "lösaktig", och direkt till dig?Tack.
Det lät mycket bättte än den förklaring min ledsna hjärna hittade på.
Nix. Men det kommer kommentarer om mig och hur jag skulle gilla herrbesök etc i olika varianter.Men ordvalet... Säger han verkligen "lösaktig", och direkt till dig?
Har liksom inte tänkt mig att det finns folk som använder det aktivt i sitt vardagsspråk idag, själv kopplar jag det till historiska kontexter. Men det matchar kanske motsvarande ålderdomligt tänkande (enligt ovan analys...)
Låter som han har väldigt ekivoka fantasier om dig?Nix. Men det kommer kommentarer om mig och hur jag skulle gilla herrbesök etc i olika varianter.
Det är ingen gammal gubbe utan en medelålders framgångsrik företagare. Dock med vass tunga.
Jösses.Nix. Men det kommer kommentarer om mig och hur jag skulle gilla herrbesök etc i olika varianter.
Det är ingen gammal gubbe utan en medelålders framgångsrik företagare. Dock med vass tunga.