Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att jag trodde jag hittat ett par lovande kennlar inom de få hundraser som kan tänkas passa mitt liv, men efter vidare snokande så visade det sig att det var dålig ledstatus på flera av hundarna. :( Det vore trevligt om något kunde klaffa för en gångs skull istället.
 
Stänger av tangentbordet? Jag har batteridrivet tangentbord och det och alla andra batteridrivna jag har haft har en skjutknapp på sidan för av och på :)
Aha, tänkte det var något låskommando man kunde använda för att spärra det tills man gav rätt kod e.dyl. för att låsa upp det igen.
Kör laptop och hade gärna haft liv i skärm och mus, men periodvis kattsäkrning på tangenterna om det var enkelt att fixa (kommer hoppande när jag tittar på tv, t.ex.)
 
När man sitter i telefonkö och de inte beräknar tiden man har kvar att vänta och/eller antalet samtal före i kön. När de bara säger ”det är fortfarande samtal före, vi tar hand om dig så snart vi kan” och inget mer. BLIR TOKIG! :rage:
 
Jag är hungrig och vill äta yoghurt men har ätit clementiner så har fortfarande citrussmak i munnen. Tror inte den kombon är så god.
Störigt.
 
Stör mig oerhört på att grannen med jämna mellanrum undslipper sig kommentarer om att jag skulle vara lösaktig. Fattar uppriktigt inte varifrån han får det.

(önskar det vore sant :rofl: :rofl:)
 
Stör mig oerhört på att grannen med jämna mellanrum undslipper sig kommentarer om att jag skulle vara lösaktig. Fattar uppriktigt inte varifrån han får det.

(önskar det vore sant :rofl: :rofl:)
Kvarleva från synsättet att de kvinnor som inte kan kategoriseras genom att de är gifta, betraktas som antingen horor eller madonnor. Förmodligen ser han inga tecken på att du skulle vara det sistnämnda och då blir detta den naturliga slutledningen. :idea:
 
Kvarleva från synsättet att de kvinnor som inte kan kategoriseras genom att de är gifta, betraktas som antingen horor eller madonnor. Förmodligen ser han inga tecken på att du skulle vara det sistnämnda och då blir detta den naturliga slutledningen. :idea:
Tack.
Det lät mycket bättte än den förklaring min ledsna hjärna hittade på.
 
Tack.
Det lät mycket bättte än den förklaring min ledsna hjärna hittade på.
Men ordvalet... Säger han verkligen "lösaktig", och direkt till dig?
Har liksom inte tänkt mig att det finns folk som använder det aktivt i sitt vardagsspråk idag, själv kopplar jag det till historiska kontexter. Men det matchar kanske motsvarande ålderdomligt tänkande (enligt ovan analys...)
 
Men ordvalet... Säger han verkligen "lösaktig", och direkt till dig?
Har liksom inte tänkt mig att det finns folk som använder det aktivt i sitt vardagsspråk idag, själv kopplar jag det till historiska kontexter. Men det matchar kanske motsvarande ålderdomligt tänkande (enligt ovan analys...)
Nix. Men det kommer kommentarer om mig och hur jag skulle gilla herrbesök etc i olika varianter.
Det är ingen gammal gubbe utan en medelålders framgångsrik företagare. Dock med vass tunga.
 
Nix. Men det kommer kommentarer om mig och hur jag skulle gilla herrbesök etc i olika varianter.
Det är ingen gammal gubbe utan en medelålders framgångsrik företagare. Dock med vass tunga.
Jösses.
Men det ska du väl inte tolka som att det säger något alls om dig. Är det inte en variant på pucko av liknande modell som de citerar mängder av just nu i tråden om konstiga svar i dejtingappar. Det speglar bara vad han har för spår i sin egen hjärna (som man helst skulle se att omvärlden skonades ifrån). Desperat försök att få napp?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 711
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp