Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker mest på brandrisken! Förstår mig inte på folk som inte är rädda om sina egna eller andras liv...Idioter som kastar grovsopor omkring sig i trapphus/allmänna utrymmen. VAD ÄR DET SOM PÅGÅR?! Vad är detta för jävla smutsbeteende?!
Dock gött att idioterna denna gång missade en liten liten spot med sitt namn på en kartong...
Mvh Sop-polis
Här hade nån lagt in en dubbel resårmadrass i ett gammalt tvättrum en gång. Hur svårt hade det varit att lämna den i grovsoprummet på samma plan …Idioter som kastar grovsopor omkring sig i trapphus/allmänna utrymmen. VAD ÄR DET SOM PÅGÅR?! Vad är detta för jävla smutsbeteende?!
Dock gött att idioterna denna gång missade en liten liten spot med sitt namn på en kartong...
Mvh Sop-polis
Japp. Får också bara på ena mailen, en Hotmail jag haft i tusen år.
Och nu fortsätter det. Min mamma ligger på sjukhus i Spanien med två frakturer i ryggen.Äntligen igång efter mitt handledsbrott. Rider för tredje gången, hästen går omkull och jag bryter andra handleden. Vad är oddsen?
Nu måste jag dessutom åka 35 mil i morgon för att få det opererat.
ÅhOch nu fortsätter det. Min mamma ligger på sjukhus i Spanien med två frakturer i ryggen.
När ska det ta slut?
Vi hoppas hon får komma hem till veckan. Hon måste ju åka med sjuktransport då hon måste ligga ner.Åh
Håller tummarna att allt går bra
Olycka eller vad har hänt?Vi hoppas hon får komma hem till veckan. Hon måste ju åka med sjuktransport då hon måste ligga ner.
Hon säger att hon inte ramlat eller så. Hon trodde det var diskbråck.Olycka eller vad har hänt?
Och nu fortsätter det. Min mamma ligger på sjukhus i Spanien med två frakturer i ryggen.
När ska det ta slut?
På att jag högt och tydligt talade om för hela familjen att man minsann inte får äta av risgrynsgröten jag kokat förrän imorgon bitti. Skulle kunna döda för en skål gröt just nu, men jag kan ju inte gärna ignorera mina egna order och moffa i mig när de andra hållit sig i skinnet hela kvällen... Julaftons morgon har aldrig känts så långt bort