Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter fruktansvärt tungt :(
Kram :heart
Det blev nog lite fel tråd egentligen. Men jag orkar inte bry mig. Jag har hulkat in det nya året på grund av alla djur som jag saknar. Mest av allt så vet jag inte hur jag ska överleva utan min soulmate. Ridskolan som har henne nu svarade att jag var SÅ välkommen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är lycklig och jag går sönder.
 
Det blev nog lite fel tråd egentligen. Men jag orkar inte bry mig. Jag har hulkat in det nya året på grund av alla djur som jag saknar. Mest av allt så vet jag inte hur jag ska överleva utan min soulmate. Ridskolan som har henne nu svarade att jag var SÅ välkommen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är lycklig och jag går sönder.
Förstår känslan, har också en hjärtehäst som jag saknar så det gör ont. Men hon finns inte längre... Prova att hälsa på och se hur det känns?
 
Förstår känslan, har också en hjärtehäst som jag saknar så det gör ont. Men hon finns inte längre... Prova att hälsa på och se hur det känns?
Båda hästarnas nya ägare har hört av sig redan :heart hästarna har det så fantastiskt, så det stör mig inte, det var bara saknaden som vällde in. Eventuellt gör jag en resa söderut i helgen och hälsar på åtminstone min Gabbi ❤️

Screenshot_20191231-224656.webp
 
Jag har en kompis som lägger ut jättefina bilder på mat och pyssel och grejer. MEN det är tvåhundrasjuttiofyra hashtags till! Det stör mig, helt onödiga hashtags som liksom inte är något mer än ett slags ordbajs..
 
:banghead:

Att min hjärna fungerade tvivelaktigt nyårsafton tidig kväll så att jag nu när jag är klok och vis igen :p måste klura ut hur jag ska "reparera skadan" 🙈.

Jag förstår inte hur jag tänkte, eller snarare varför jag inte tänkte färdigt O_o.
 
Duschgelen "Happy" från Lush. Jag vill älska den - den har en vacker färg, den har glitter, den luktar av citrus (tror att det är apelsin och citron)...men något i doften får mig att också känna en doft som påminner mig om kräklukt. Och den hängde i tills jag nästan duschat klart. Gah! :arghh:
 
Stör mig på att inte chefen kan ta tag i problemet med värmepannan (fryskallt just nu på kontoret samt att fläktsystemet stannar stup i kvarten.
"blir jättebra att vi hyr hela fastigheten och sköter allt underhållet själva" :cool:

Saknar tiden när jag kunde ringa och felanmäla, även om det tog tid blev det iallafall gjort tillslut
 
Duschgelen "Happy" från Lush. Jag vill älska den - den har en vacker färg, den har glitter, den luktar av citrus (tror att det är apelsin och citron)...men något i doften får mig att också känna en doft som påminner mig om kräklukt. Och den hängde i tills jag nästan duschat klart. Gah! :arghh:
Men ja!! Det är fler än jag som känner en udda lukt i den! :wtf:
Fick med den i ett skojpaket (den var enhörningdreggel) och den såg ju så fin ut med sitt glitter men fick sluta använda den pga lukten.
 
Men ja!! Det är fler än jag som känner en udda lukt i den! :wtf:
Fick med den i ett skojpaket (den var enhörningdreggel) och den såg ju så fin ut med sitt glitter men fick sluta använda den pga lukten.

Åh, lite skönt ändå att det är fler än jag!
Jag blev sjukt besviken - köpte den på nätet utan att lukta på den innan (pga beställde en del annat och har en handfull mil enkel till närmsta butik). Så mitt eget misstag. Jag tänkte att den skulle dofta så fräscht!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
27 985
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 267
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp